Time will tell

אומנם אני לא דוגמן צמרת ואין לי קוביות בבטן אבל יודע מה אני שווה

אומנם אני לא דוגמן צמרת ואין לי קוביות בבטן, אבל יודע מה אני שווה.

********************
אתמול הייתי אצל האורתופד שלי וזה שחרר אותי מהמגפון, שזה אומר: שאני יכול לדרוך על הרגל. 
כמו כן, עליי לנצל עד תום את ימי חופשת המחלה שהוא נתן לי, קרי: עד סוף החודש. לטענתו לגבי הכאבים במקום של השבר אני ארגיש אותם עד 6 שבועות מיום שקרה לי השבר.

מצד אחד, שמחתי להיפטר מהמגפון לכשעצמו היה מאוד מסורבל מבחינתי וסרבל את התנהלות שלי ביום יום מה גם שזה כבר הציק לי מאוד לנעול את המגפון הזה. מה גם שהוא הלחיץ את אלפונסו כל פעם שנעלתי אותו. מצד שני, הרגל כאבה לי כל פעם שעמדתי. תהיתי מה יקרה כשאחזור לפעילות מלאה שבוע הבא, הכוונה לעבודה שתצריך אותי לעמוד 8 שעות בקבלה?
אתמול המשכתי לשבת ולא לדרוך על הרגל. השתדלתי לא לאמץ אותה שלא לצורך. 

דיאטה באה בחשבון, למרות שאני כבר לא שמן כל כך.

כמו שנאמר: ימים יגידו.

*****************
מחקתי פרקים בבלוג שלי לאחר שראיתי שמספר הקוראים של אותו פרק עמד על פחות מ - 15.

לא רוצה לכתוב פרקים שאין קוראים בבלוג שלי.
כבר הבנתי את הפרנציפ: אני חייב לכתוב על נושאים מעניינים ולא על צרותיי. אלא אם כן............ 
אספר סיפור צהוב ועסיסי מאוד שיעניין את הקוראים, כמו: שישנו פרשן מאוד ידוע שראיתי אותו לא פעם בזמנו באחד מהסאונות של הקהילה הגאה. יש לציין שהוא נשוי לאישה. לא שהוא התחיל איתי אבל זיהיתי אותו. כמובן, אני לא מתכוון לעשות לו OUT מהארון זכותו המלאה להיות שם עמוק עמוק בארון וגם למה לי להסתבך בתביעת ענק שאני לא מעוניין בה?
כל אחד רשאי לחיות את חייו כרצונו.

*****************
שמיני במרץ יום ההולדת ה - 51 שלי יוצא השנה קרוב מאוד לפורים. בעצם נושק לפורים.
לא מצפה לכלום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים