טור דעה: שקר החן והבל היופי



לא יודע מה אתכם אבל לי כבר נמאס לשמוע את הטיעון המתנגן ומתנגן כשטיפת מוח ש - "בני גנץ ירכיב ממשלה עם הרשימה המשותפת". כמה אפשר לחזור על אותו ניגון? כמה אפשר לחזור על אותו טיעון? נמאס כבר!!!!אומנם ישנם תושבים שלא חושבים הרבה כי הם לא בעלי השכלה והם תומכי ליכוד שרופים. אבל, לא כולם אותו דבר.ראש הממשלה ויועצי התקשורת שלו, כבר נמאסתם בטיעון הזה. תתחדשו כבר.

*************
שקר החן הבל היופי
איך אני הולך אחריה ומתבונן בשקר היופי 
איך אני חולם עליה בוקר וליל בעקבותיה
איך אני כרוך אחריה ומתפעל משקר היופי 
איך אני חולה עליה 
איך לשקר הזה, איך לשקר הזה יש רגליים
ואיך לשקר הזה,  איך לשקר הזה יש ידיים 
ואיך לשקר הזה,איך לשקר הזה יש עיניים 
ואיך לשקר הזה,איך לשקר הזה יש שפתיים 
שקר החן הבל היופי שבע 
יום כבר לא עובד גם אין חברים לא מתגלח, לא אוכל ורק שותה קפה 
לפעמים מחכה לה שתבוא מעבר לפינה ותתגלה
ואז אני ארוץ אליה ואשיר לה בפה מלא
איך לשקר הזה, איך לשקר הזה יש רגליים 
ואיך לשקר הזה, איך לשקר הזה יש ידיים 
ואיך לשקר הזה, איך לשקר הזה יש עיניים 
ואיך לשקר הזה, איך לשקר הזה יש שפתיים
********************
אני מעיד על עצמי שאני אומר את האמת בפרצוף, לבי ושפתיי שווים. לטוב ולרע. מודע לזה שבעיניי אנשים זה לא מוצא חן והם מתרחקים מדוברי האמת.

תחשבו על זה:
מה עדיף אנשים שפיהם ולבם לא שווים וביום מהימים יתקעו לכם סכין בגב
או 

אנשים שלבם ופיהם שווים ואומרים לכם את מה שהם חושבים גם עליכם?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים