יומיים ללא כתיבה

היו אלה יומיים של שקט. מצד אחד, זה היה טוב לא לשרוץ מול המחשב כמעט כל היום ולראות את מספר הקוראים עולה ועולה או שלא עולה. מצד שני, זה היה חסר לי מאוד, הכתיבה. בכל זאת היו קוראים בבלוג שלי. מתי מעט.
הישיבה אתמול מול המחשב בצהריים לא גרמה לי לכתוב, לא גירד לי בכלל.
נו..................
ישנם ימים כאלה.

מספר נתונים יבשים, נכון להיום בבוקר:
החודש היו 527 צפיות בבלוג שלי לעומת 395 צפיות.
מאז שפתחתי את הבלוג שלי היו 6370 צפיות.
מבחינת פילוח הקוראים: 28 מארצות הברית, 25 אוקריאנה, 22 גרמניה, מישראל רק 17, אפילו מאיחוד האמיריות הערביות יש לי קורא אחד.
רק רציתי לספר לכם.

כבר עברתי את רף של 170 פרקים בבלוג. זה הפרק ה - 171.
נכון לפני יומיים התלבטתי מה אני אכתוב בפרק ה - 170 ואז זרמתי בכתיבה. השתדלתי לא להתייסר כל כך בכתיבה. בסך הכל זה הבלוג שלי, סוג של יומן. כבר לא רודף אחרי אף אחד ואחת שיקראו את הפרקים. מי שרוצה לקרוא שיקרא, מי שלא רוצה שלא יקרא. כבר יש לי את מועדון הקוראים שלי ברחבי העולם.

משחר ילדותי אהבתי לכתוב. אמשיך לכתוב, כי היא עוזרת לי לשחרר דברים וגם להבין אותם אחרי הכתיבה. יש כאלה שמרביצים. יש כאלה שהולכים לחדר כושר. יש כאלה שמתעסקים באגרוף. אני מעדיף להתעסק בכתיבה. סוג של תרפיה. לא מתכוון להתנצל על כך.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים