אין שם


בוקר טוב ומבורך ליום שלישי פעמיים כי טוב.
תפילה לגאולה וביטול גזרות.
רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם מָלֵא רַחֲמִים, עֶזְרַת אֲבוֹתֵינוּ אַתָּה הוּא מֵעוֹלָם, מָגֵן וּמוֹשִׁיעַ לָהֶם וְלִבְנֵיהֶם אַחֲרֵיהֶם בְּכָל דּוֹר וָדוֹר, רְאֵה נָא בְעָנְיֵנוּ וְרִיבָה רִיבֵנוּ וּמַהֵר לְגָאֳלֵנוּ גְאֻלָּה שְׁלֵמָה מְהֵרָה לְמַעַן שְׁמֶךָ, וּבִפְרָט מִכָּל הַגְּזֵרוֹת קָשׁוֹת אֲשֶׁר נִשְׁמְעוּ בְיָמֵינוּ שֶׁרוֹצִים לִגְזֹר חַס וְשָׁלוֹם חַס וְשָׁלוֹם חֲמֹל עַל שְׁאֵרִית עַמְּךָ בֵּית יִשְׂרָאֵל וּבַטֵּל אוֹתָם מֵעָלֵינוּ בְּבִטּוּל גָּמוּר כִּי אֵין מִי שֶׁיַּעֲמֹד בַּעֲדֵנוּ, שִׁמְךָ הַגָּדוֹל יַעֲמֹד לָנוּ בְּעֵת צָרָה כִּי לֹא דִּבֶּר ה' לִמְחוֹת אֶת שֵׁם יִשְׂרָאֵל חָלִילָה.
זכות הצדיק סידנא בבא סאלי תגן בעדינו. אמן!
********************
בסוף לא עשיתי שום צעד חריג. זו הייתה רק זעקה לשמיים.

לא יכולתי לראות את אלפונסו החתול שלי בלעדיי. דאגתי לו מי ייטפל בו, מי יגן עליו. לא סמכתי על אף אחד ואחת בטיפול בו, כמו שאני מטפל בו.

זו הודעת הרגעה. הודעה קצרה מאוד.

*******************
אני כבר בבית 15 יום ברציפות. בגלל השבר ברגל.
יש לי עוד 12 ימים להיות בבית, במסגרת חופשת המחלה.

התחלתי להעריך את היציאה לעבודה וחזרה. כמה היא טובה ומועילה.

הצלחתי הבוקר לתפוס טלפונית סוף סוף את המזכירה של האורטופד שלי - אחרי יומיים בניסיונות לקבל מענה אנושי - שזו הבטיחה לי שהיא תבדוק מולו לגבי המשך הטיפול. אומנם, שטפי הדם נעלמו והנפיחות שהייתה במקום של השבר לפני 15 יום היא לא כמו שהייתה. העמידה על הרגל עדיין קשה לי מאוד, המקום צועק כשאני עומד הרבה זמן. בלילות הקרים אני משתדל לחמם את המקום הפגוע תחת שמיכת הפוך ולהימנע מלקחת כדור הרגעה.

מרגיש שירדתי במשקל מאז שאני בבית. נעלם לי החשק לאכול: המצב הוא שאני אוכל ארוחת בוקר מלאה ובשעות אחר הצהריים אוכל משהו קליל וזהו. מה גם שבבוקר - כחצי שעה / שעה אחרי ארוחת הבוקר - אני חייב לקחת כדור מדלל דם. במהלך היום אני עוד נוטל תוסף מזון של סידן ובלילה לפני השינה כדור נגד כולסטרול. ובין לבין אני מרבה בשתיית מים, בסביבות 3 ליטר וקצת יותר, שזה לכשעצמו סותם לי את התיאבון.

אני לא מקטר בכלל. ככל שארבה בשתייה וארד במשקל כך יותר טוב. אני רוצה לרדת במשקל ולא לאכול דברים משמינים, גם ארוחה חמה בצהריים שיש בה שומנים.
בקנייה הבאה של מצרכים לבית אתחיל לקנות גם ירקות ופירות וארבה להכין לעצמי סלטים בריאים.

********************
הזיפים גדלו ונהפכו לזקנקן מלא, ואני די מרוצה מזה.
סוף סוף הלוק שרציתי אותו. מה גם מדגיש את הרזון המידתי שירדתי. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים