העם היהודי הוא עם טוב

היום האחרון לחודש פברואר. הימים עפו לי במהירות.
אומנם עוד שבוע יחול יום ההולדת שלי ה - 51. כבר לא מצפה לכלום מאף אחד ואף אחת. די חושב להזמין 3 חברים וחברות קרובים לקפה ועוגה אצלי בבית על מנת לחגוג את יום ההולדת שלי. לא רוצה מתנות בכלל. שונא מתנות יחיה.
כפי שאני צופה אני אעבוד באותו יום כרגיל. לא אקח יום חופש. מבחינתי, עם השנים, למדתי לחיות שיום הולדת זה רק עוד יום. גיל זה רק מספר. העיקר מה אני מרגיש בלב.
לא עשיתי ולא אעשה בוטוקס. אני אוהב כל קמט וקמט בפנים שלי. תחלואה? זה אצל כל אחד ואחת את זה לא ניתן לעצור, לצערנו.

רק, בבקשה, אל תתחילו לאחל לי מזל טוב עכשו. רק ביום ההולדת שלי עצמו. זה סימן רע לפני.
***********************
העם היהודי הוא עם טוב. זה נכון. החוכמה היא לא להתערב בין שני יהודים שרבים, מתווכחים. לפעמים צריכים להיות חכמים ולא צודקים. העם היהודי תמיד נלחם בינו לבין עצמו, עוד משחר היותו במדבר 40 שנה כשמשה רבינו הוביל אותו במדבר לארץ ישראל.
זוהי דעתי.
***********************
יאיר נתניהו פרסם רמיזות בוטות כלפי צעירה שהצטלמה עם גנץ - ומאיים בתביעה. נו באמת, יאיר נתניהו. ציפית שלא תקבל ריקושטים על הפרסום שלך? סופסוף אתה מקבל תגובה נכונה ובמקום,מאנשים שהם מלח הארץ. 
בושה לך, יאיר נתניהו!!!!אל תצפה שלא לקבל תגובות כנגד ואחר כך אתה מתבכיין למה תוקפים אותך בכלל: אתה מתנהג בלי מחשבה ושכל. אין פלא שאני לא מאמין לתואר ש"קיבלת" אני כמעט סמוך ובטוח שקנית אותו בכסף על חשבוננו.
**********************
ביום שני הקרוב (2.3.2020) יתקיימו הבחירות סיבוב שלישי. 
אני מודה ומתוודה שאין לי כל כך חשק לבחור. המצב אחרי הסיבוב הזה יהיה אותו דבר כמו עכשו. ממשלה לא תהיה לנו ואנחנו נכנס למצב של אנרכיה. לצערי ולצערם של רבים מתושבי מדינת ישראל. מצד שני, אם אני לא אלך לבחור אז בעצם אני מוותר על זכותי הדמוקרטית והקול שלי הולך בעצם למי שאני לא רציתי להצביע.
לכן, ככל שהשעות נוקפות אני משכנע את עצמי שכן ללכת להצביע על פי צו מצפוני העיקר להצביע. לא רק בגלל שמי שמצביע משפיע אלא גם בגלל שאולי להביא לשינוי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים