Restart

הפוסט הזה הולך להיות קצר.

קצר מאוד.

**********

הגיע הזמן לעשות איתחול מחדש.

* כתבתי רבות על כך שאני לא מתנצל. עדיין עומד מאחורי הדברים שכתבתי.
* לא עוד התבכיינות.
* לא עוד התמרמרות.
* לא עוד קיטורים.
* לא מתכוון להסתתר. אין לי ממה. אני זה מי שאני. FACED IT.
* הזמנתי בעבר וההזמנה שלי עדיין בתוקף: מי שלא רוצה אותי בחייו / בחייה כחבר / ידיד מוזמן לעזוב דרך הדלת.
   רק, בבקשה, אל תחסום / תחסמי את הדלת.
* נכון, אני דעתן פוליטי. יש לי דעות משלי גם אם הן מנוגדות לאחרים. לא מתכוון להתנצל על כך. זה הבלוג שלי ורק
   אני רשאי לכתוב ולהעלאות את דעותיי. אפשר להתווכח ואפשר להסכים שלא להסכים. יש לנו מדינה אחת וכולנו
   אוהבים אותה באותה מידה.
* חברים באים. חברים הולכים. חברי אמת נשארים תמיד, לטוב ולרעה.
* מהיום אני לא מתכוון לשלוח יותר לאף אחד מהחברים והחברות שלי את הפרקים בבלוג שלי. שלא לדבר על
   בני המשפחה שלי, ממש בני משפחה.

************

נמאס לי להיות הכבשה השחורה של המשפחה.

נמאס לי להיות ה - YES MEN לכל אחד ואחת. ישראל הפראייר כבר לא פראייר. מהיום.

תתמודדו!!!!!

NEXT!!!!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים