טור דעה: ביזיון פוליטי

כחול לבן נטשה את המליאה כששר הבטחון בנט עלה לדבר בטענה שהם יורדים לדרום. הבנתם נכון- כחול לבן זימנה דיון, בנט הגיע לדבר בשם הממשלה, אבל חברי הכנסת לא התחברו לחלק הזה שבו נשארים להקשיב לצד השני ויצאו מהאולם.

גנץ - לפיד - יעלון - אשכנזי, רק יש לי שאלה: אתם רציניים???!!! אתם רוצים להקים ממשלה כשאתם מבזים כך את הכנסת? אתם עוד רוצים לקבל את הקול שלי עבורכם? הייתם נשארים באולם, הייתם מוכיחים את עצמכם כאופוזיציה לוחמת והייתם קוטעים את דברי השר בנט במידת הצורך.
נו שויין....... מעולם לא הייתם אופוזיציה לוחמנית. לא יודעים להתנהל כאופוזיציה לוחמנית. נקודה.
אני שוקל מחדש האם להצביע עבורכם בסבב השלישי של הבחירות.

****************
שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, בראיון לאריה גולן בחדשות הבוקר ב - "כאן", אמר: "אבו מאזן לא רוצה שום הסכם ולכן הוא משחק משחק. השגריר התוניסאי הוחזר לבירתו בעקבות התנהלות לא תקינה - לדעת השלטון בתוניסיה הוא מצדד יותר מדי בפלסטינים".
בפעם הראשונה אני מסכים עם השגריר דנון, למרות שהוא בא ממפלגה אחרת ממני עם אידאולוגיה שונה ממני.
רק תעבירו את העדכון הזה לראש הממשלה לשעבר אולמרט ויושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן. האחרון לא מעוניין בשלום איתנו. נקודה.
הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן ולהגיד את האמת לאמיתה, לטוב ולרע. תתמודדו עם המציאות החדשה.
*****************
כשהוחלט על סבב בחירות שלישי התקוממתי כמו כולם.

בשביל מה???!!! למה לבזבז עוד כסף מיותר???!!!!
העם רוצה ממשלת אחדות / רוטציה. כולם דיברו על זה, בזמנו. אם הממשלה הזאת הייתה מתממשת הייתה לנו היום ממשלה מתפקדת שעושה דברים. אבל, חלילה וחס: יאללה, גם ככה העם מטומטם ולכן הוא משלם בואו נעשה סבב שלישי רק בגלל שנתניהוז רוצים להישאר בבית ברחוב בלפור בירושלים.
כשהוחלט מה שהוחלט נגמלה בדעתי לא ללכת לבחור, בפעם הראשונה בחיי, בטוענה: כי מה שהיה זה מה שיהיה. ככל שהזמן עובר ואני רואה את הגועליזציה והרפש שקיים הרגשתי צורך / דחף להקיא. אז.... הקאתי.
אחרי כן, התבהרה לי התמונה בבירור: עליי לבחור בכל זאת אפילו במחיר ולחזור לתמוך במפלגה שתמיד הצבעתי עבורה עוד משחר היותי חייל, רק בכדי להביא לשינוי. יש סיכוי אבל סיכוי קטן.
******************
שלושה שבועות לפני הבחירות, הפוליטיקאים אולי מדברים על מערכת הבריאות הישראלית, אבל מטופלי הקנאביס הרפואי ממשיכים לסבול. אתם אולי שומעים על זה פחות, אבל זה לא בגלל שהבעיות נפתרו. הייאוש כנראה נעשה גדול יותר וכבר אין כוח לצעוק.

ילדים עם אוטיזם, ילדים עם אפילפסיה, שהשמן במובנים רבים הציל את חייהם ואת חיי ההורים שלהם. מאז תחילת הרפורמה בקנאביס רפואי מתלוננים ההורים על שינוי בחומר שהם מקבלים וכתוצאה מכך, הרעה משמעותית בתפקוד הילדים ובתוצאות הטיפול. למעשה, יום אחד בהיר, מישהו שינה את הרכב התרופה של הילדים. ככה, בלי לבדוק, בלי לשאול, הייתם מעלים על דעתכם שדבר כזה יעשה עם כל תרופה אחרת? וודאי שלא. אז למה כשזה נוגע למטופלי הקנאביס הרפואי הכל מותר?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים