פרידה

הוא לא צריך ממך הרבה.

הוא לא רוצה שתביא לו את הירח, הוא לא רוצה שתבטיח לה דברים שאתה לא יכול לקיים.
הוא צריך אותך, כמו שאתה, אמיתי ובלי מסיכות.
שתהיה שם בשבילה בכל רגע, שתתמוך, שלא תשאיר אותו לבד כשיגיע משבר.
הוא רוצה לסמוך עלייך, לדעת שיש לה על מי להישען, לדעת שתמיד יש לה בית חם לחזור אליו, בית שנמצא בתוך הלב שלך.
הןא רוצה שתמיד תגיד לן את האמת, שלא תייפה לה את המציאות, שלא משנה כמה קשה יהיה אתה תעבור איתו את הכל.
שבכל יום שעובר תראה לו כמה אתה אוהב אותו, כמה הוא חשוב לך, שאין שום רגע שבו אתה לוקח אותו כמובן מאליו.
הוא רוצה שתחבק אותו חזק בכל לילה, להרגיש בטוח בין הידיים שלך, להרגיש את הלב שלך פועם בכל רגע שאתה נוגע בו.
הוא רוצה לבנות איתך עתיד, הוא רוצה שתצא איתו למסע הכי ארוך שאפשר, לכתוב ביחד איתך את הפרק הכי יפה בחיים שלו.
הוא לא רוצה לבנות יותר חומות סביב הלב שלו, הוא לא רוצה עוד אכזבות.
הוא רוצה כבר את האהבה שהוא תמיד חלם עליה, האהבה שהוא חיכה לה כל כך הרבה.
הוא לא צריך ממך הרבה, רק תשמור לו על הלב, רק תראה לו בכל יום כמה שאתה אוהב.

***************************

מזה בעצם פרידה ומה כל כך כואב בה הרי פרידה זה משהו טבעי. שתי אנשים שלא רוצים לחיות יותר יחד נפרדים והולכים כל אחד לדרכו.
מי יותר ומי פחות בסופו של דבר זה נובע מזה שדברים לא מסתדרים.
אבל למה כל הכאב הזה? למה הלב כל כך נשבר? אולי המחשבה שזהו האדם הזה יוצא מהחיים שלי? או שאולי זה כי אני חושב שלא אוכל למצוא מישהו טוב יותר? ומה היה שם מה היה כל כך טוב שם שכל כך קשה לשחרר ואם היה כל כך טוב אז למה זה לא עבד?
הניתוק הזה ממישהו שמילא כל כך הרבה אצלך ופתאום שקט חלל כל כך גדול שאין מה שימלא אותו.

ואולי בעצם הפרידה הזאת לא היתה כל כך קשה? אולי פשוט סתם לא ידעתי מה זאת אהבה ולאיזה מקומות אני יכול להגיע בזוגיות.
ואחרי שהוא הלך. החלל הזה. לא היה מי שימלא אותו
ואחרי שהיא הלך אחרי שכל הערבוב של הרגשות כל האמוציות נרגעו פתאום יש שלווה פתאום שקט.

אבל רגע ברגע שאני מרים את הראש ברגע שאני חושב על זה רגע אולי זאת לא היתה אהבה כזאת גדולה? אולי בעצם הייתי כבול בשלשלאות של קשר שכל כך פחדתי לשחרר כי עד שמצאתי מישהו שמתאים לי, שאני מסתדר איתו, שטוב לי איתו, אני בכלל לא שם לב שהוא לא מתאים לי, אני לא שם לב שיש בנינו כל כך הרבה פערים, אני לא שם לב שלא באמת חיפשתי את הדברים הנכונים.

אולי בעצם אני צריך להיות שמח כי אולי בעצם זה לא היה זה. לא כמו שחשבת, אולי בעצם זה לא באמת סוף העולם כי יש על הכדור הזה כל כך הרבה מקום.

ואולי בעצם הרווחת כי זכית להמשיך לחפש את האחד שיישאר שם וילחם עליך ולא, הוא לא צריך להיות פחות טוב בשבילך או פחות יפה, והתקשורת בניכם לא תהיה פחות טובה אולי בעצם לא ראית כלום חוץ ממנה. אבל רגע. יש עולם בחוץ ויש לך כל כך הרבה לתת.

יכול להיות שאמרת לעצמך שזה הבחור שאתה רוצה רק בגלל שהחוסר הביטחון שלך אמר לך שלא יהיה יותר טוב מזה, זהו זה הכי רחוק שתגיע. אבל למה? למה זה חייב להיות השיא?
אולי אתה צריך להיות שמח כי בעצם הרווחת כי זכית להמשיך לחפש את האחד שילחם עלייך האחד שישאר שם בכל מצב בכל קושי שתעברו בחיים ולא הוא לא יהיה פחות יפה ולא פחות מוכשר ואולי אתה לא צריך להתפשר יותר כי אתנ מפחד לא למצוא משהו טוב יותר ולא אתה לא תאהב אותו פחות.
ויכול להיות שאתה בעצם חיית בסרט וזה בכלל לא היה זה.
יכול להיות שפשוט לא הבנת עדיין מה זאת אהבה יכול להיות שתכיר מחר מישהו שיעיף אותך לחלל, שיגרום לך באמת להיות מאושר ואז אתה תבין ותשמח כל כך שהוא עזב והציל אותך. הציל אותך מעצמו, מעצמך, הציל אותך מלהישאר במקום שמגביל אותך, במקום שאתה לא מספיק בטוח בו, שאתה לא מספיק ממצה את עצמך בו, אתה פשוט שם כי מה יש כבר בחוץ.

איך אתה יכול להיות במקום כל כך נמוך? איך? איך? תגיד לי מה נדפקת? מה אתה נשבר? מה התחלקת על השכל? ממה אתה מפחד? איך אתה? אתה? נגמר הבחורות בעולם? מה ?זהו אתה כל כך חסר ביטחון שעד שחשבת שמצאת גם אם אתה כבר בן 30/40/50 אז זהו לא תמצא יותר בחורים? לא תכיר את האחד שתעיף אותך?

אל תוריד מעצמך,אל תוריד לעצמך את הביטחון,
אל תחשוב שזה סוף העולם כי זה רק אמצע הסרט. יש על הכדור כל כך הרבה אנשים, הכל בסדר ומחר השמש גם תזרח.
ואתה, אתה כן אתה, אתה הכי יפה בעולם וזה לא משנה בכלל איך אתה נראה, אתה יכול למצוא את האחד שיאיר לך את העולם הזה ודווקא פה שאתה לבד, אתה בונה את עצמך כי בעצם מה אתה עושה שאתה לבד?עכשיו אתה לבד,עכשיו הוא הלך וזאת ההזדמנות שלך להרים את עצמך, לחייך לשמוח ולא להיות תלוי באף אחד שילך ויחזור מתי שהוא רוצה. אתה רוצה להיות במקום כזה? אתה רוצה מישהו כזה שילך ויבוא מתי שבא לו? זה מה שאתה רוצה?
אתה רוצה מישהו שיהיה איתך, יהיה שותף שלך, יהיה איתך יד ביד, ירים אותך גם כשקשה וגם כשלא קשה.
יתן לך את המקום הזה להרים אותו שלו יהיה קשה.
אתה לא רוצה להיות בזוגיות ולהיות לבד.

ויכול מאוד להיות שלא באמת הבנתי מזאת זוגיות, יכול להיות שכשזה באמת יקרה אתה תגיד לעצמך, וואו אני לא מאמין, בחיים לא חשבתי שככה זאת זוגיות שבאמת יכול להיות לי טוב, באמת יש לי מקום פה ואני שלם עם הכל, ריבים תמיד יהיו אבל לא מתוך זלזול ולא מתוך רצון לשליטה.
אל תיתן לחוסר ביטחון שלך את התענוג הזה לראות אותך נופל כי יש כל כך הרבה אנשים שאוהבים אותך ורוצים להיות לידך וגם אם אחד מהם יצא, יש עוד המון ותמיד יבואו כל הזמן
אז תחייך כי אם אותו אחד שהיית תלוי בו הלך אז תחייך ותשמח כי אתה כבר לא תלוי!!
אז תחייך ותהנה מכל רגע.
כי מה שיש לנו בחיים זה רק רגע כי העבר עבר והעתיד בעתיד ומה שיש לנו זה רק את עכשיו אז בוא נהנה ממנו.
החיים כל כך יפים אין מה לבזבז אותם בלהיות עצובים

תקום תפרח תעלה תפרוץ גבולות תרחיב אופקים אתה לא סתם. אל תתן לאף אחד לתת לך את ההרגשה לחשוב שאתה פחות טוב כי יש רק אחד כמוך בעולם והחיוך שלך כל כך יפה אז פשוט תשתמש בו😁😁😄


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים