דיאטות לא מדברות אליי

הייתי ילד שמנמן בילדותי.

בבגרותי ניסיתי דיאטות שלא צלחו.

ידוע לי שיש לי עצמות כבדות.

הייתה תקופה ארוכה שעשיתי הליכות בטיילת בבת ים על מנת לרדת במשקל. אני לא טיפוס של חדרי כושר כי אני משתעמם מהר מאוד מה גם שאני לא טיפוס של כוח פיזי.
אני מודע לכך שבגילי אני חייב להוריד במשקל מאחר וזה לא בריא לי להיות שמן, או לפחות עם כרס.
הרבה מדברים על כך שאני חייב דיאטה ושעליי לרדת במשקל.

יש לי חדשות בשבילכם: אני מרגיש טוב מאוד ונוח עם הגוף שלי. מרגיש שאני סקסי עם הגוף שלי. מי אמר, קבע, שרזון, אנורקסיה, זה דבר יפה? אני אישית יודע מתי להפסיק לאכול. מה גם שאני אוכל בעיניים ולא רק דרך הפה. אוכל בזמנים קבועים ולא מעבר לשעה 17:00 / 18:00 בערב. בשנה האחרונה לימדתי את עצמי לשתות הרבה מים, לפחות 3 ליטר. אז.............. תעשו לי טובה: תרדו לי מהוריד ומהנשמה בנושא ההרזיה.

אני כותב את הפוסט הזה בגלל שלאחרונה אני שומע שמדברים ועושים פרסומות לדיאטות. במילים אחרות, שטיפת מוח לאנשים על מנת לעודד שייצרכו את המוצרים שלהם. למען הסדר הטוב, אני לא מסכים לדיאטות רצח שלא בפיקוח של רופא או רופאה ושל דיאטנית מוסמכת. מה שטוב לאחד / אחת זה לא אומר שזה טוב לאחר. ישנם אנשים שבאמת הם צריכים דיאטות מבחינה בריאותית, אני לא נמצא שם!!!!!

חברתי מירן הולדשטיין מדברת על הנושא בשידורי הלייב שלה הרבה מאוד. גם היא נגד דיאטות של ספירת קלוריות למיניהם. שנינו תמימי דעים בנושא: שכל אחד ואחת ירגיש נוח בגוף שלו / שלה. העיקר שנרגיש סקסי עם הגוף שלנו, כל אחד ואחד מאיתנו. 

כן........... אני בעד מעקב בריאותי חצי שנתי של בדיקות דם לדעת שהכל בסדר ותקין איתנו. אדרבא ואדרבא, אני מדבר על בדיקות דם חצי שנתי כל הזמן. לא צריכים לחכות לרגע האחרון כשיתגלה משהו לא תקין, חלילה וחסה.

אז....................

תרדו לי מהזנב בנושא.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים