קשה יש רק בלחם


אחרי לילה לא שקט...........

כשהאצבעות מדגדגות שרוצות לכתוב מצד אחד העייפות משתלטת עליי מצד שני. אני יודע כשאני עייף אני לא יכול לכתוב ואם אני כותב אזי.............. אני חוטא למטרה ומתחרבש בעצמי בלופ בלתי נסבל.


אז הנה אני כותב......... שוב............... אחרי 3 ימים ללא כתיבה וזה היה קשה. קשה מאוד. כל מי שלא חוטא בכתיבה לא יכול להבין למה אני מבין. 

************************

היום הכל נהיה קשה יותר שמתם לב ?

קשה להכנס למערכת יחסים ולהשאר בה. 
קשה לנהל זוגיות.
קשה לתת אהבה ועוד יותר קשה לקבל אותה.
היום הכל נהיה קשה יותר...
היום אנשים מעדיפים להתכתב בווצאפ במקום לדבר בטלפון.
להתווכח בטלפון במקום להפגש ולהסתכל בעיניים, כי אין מה לעשות, זה שונה.
רגשות יוצאים דרך אימוג'ים של לבבות ופרצופים.
סקס נהיה זמין יותר ויותר, רק צריך להחליק ימינה או שמאלה בטינדר ולבחור לך נתח יפה בתוך כל שוק הבשר.
אנחנו מתלוננים כל הזמן שאנחנו לבד ולא מוצאים אהבה, אבל אנחנו לא מפסיקים לסנן בחירות ראויות.
ועד שאנחנו מוצאים מישהו אנחנו כל כך מתוסבכים, שזה או שאנחנו מבריחים אותו, או בורחים בעצמנו.
המילה "אהבה" הפכה לחלק משפת היום יום שלנו.
וכל בן אדם שני הוא "חיים שלי".


וכן.............

כולנו חוטאים בזה.
אבל זה העולם, אלו הימים.
כולנו כל כך חסרי ביטחון שאנחנו לא מאמינים כמעט לאף אחד, כל אחד בעירבון מוגבל.
לא מצליחים לסמוך על אף אחד.
איך נאמין לאחרים אם אנחנו בקושי מאמינים לעצמנו ?
אנחנו מפחדים כל כך להפגע אבל פוגעים בלי לשים לב.
ולפעמים, בגלל שאנחנו רוצים להיות טובים מדי אנחנו נפגעים מהר מדי.
קנאה וצרות עין הפכו לתחביב והפרגון כמעט ונעלם מהעולם.
ולעזוב כשקצת קשה .............
זו האופציה היחידה כמעט בכל קשר שמאבד טיפה את הדרך.
אבל, אני חייב שתגידו לעצמכם דבר אחד.......
אם יש לכם משהו טוב בידיים ששווה את זה.
אם יש לכם מישהו ששווה את זה.
אסור לקחת את זה כמובן מאליו, אסור לוותר כשקצת קשה.
אנחנו חייבים להלחם על האהבה שלנו,
אסור לכם להשבר,
אסור לכם לוותר.
אם יש לכם מישהו ששווה אתכם,
אסור לכם לתת לו ללכת.
כי היום זה נהיה כל כך קשה למצוא מישהו כזה.
מישהו.............
ששווה להילחם עבורו.
מישהו, שפשוט אסור לתת לו ללכת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים