שמש


כבר שנים שאני לא דומעת
כבר שנים שבלי סיבה אני מוצאת עצמי מתגעגעת מחפשת לי תשובה תראה אותי, תתן לי יד אני אחת שמוכנה להשתנות תבוא תאיר לי את ימיי באור יפה, גנוז כמעט מיליון דורות ואז אני אהיה כמו שמש לעולם אהיה כמו ציפור נודדת במרחב אתה, אתה תהיה לי מלך לעולם מודה אני לך על דרך שנשבעת לי ועכשיו שיש קצת אור בחדר ועכשיו שיש אותך אני פתאום בוכה ומתפללת מפחדת שתשכח תראה אותי, תתן לי יד אני אחת שמוכנה להשתנות תבוא תאיר לי את ימיי באור יפה, גנוז כמעט מיליון דורות ואז אני אהיה כמו שמש לעולם אהיה כמו ציפור נודדת במרחב אתה, אתה תהיה לי מלך לעולם מודה אני לך על דרך שנשבעת לי

**************

שלום לך אחות יקרה,


כמה שהתגעגעתי ללב הקסום שלך, ולשיחה הטובה איתך. 
אז בואי, ונצא לנו לשיחה, רק אני ואת, לבד, בלי העולם. ואני רוצה לתת לך חוכמת חיים, שבשום מקום לימודי לא יתנו לך, כי חוכמת השכל והלב היא הכל.

אז יקירה,

החיים מלמדים אותך חוכמת חיים עצומה, השאלה היא עד כמה את קשובה להם? אני רוצה להגיד לך, שאל תשימי את האושר שלך, במקום בו איבדת אותו, אלא תהיי מאושרת בזכות עצמך. אל תנסי להראות משהו, שאת לא באמת מאמינה בו,בשביל שיתחברו אליך, על מנת שלא תרגישי לבד.

אל תצאי לקשר זוגי, רק כי את מפחדת לומר "לא", או כי את מפחדת להשאר לבד.

אל תתני למישהו לגרום לך לפחד, ולאבד את הקול הפנימי שלך.

אל תפחדי לדבר על הכאב שלך, ולפרוק אותו על אנשים שאת אוהבת.

אל תהיי בקשר שהוא לא עושה אותך מאושרת, ואת מרגישה לבד ומתרוקנת.

אל תפחדי להילחם על מה שאת מאמינה בו, גם אם זה אומר שאת תשארי לבד.

אל תתני לאף אחד להוריד לך את החיוך שלך, כי את יודעת שהוא החיוך היפה ביותר בעולם.

אל תפחדי מעצמך,ו מלהיות קשובה לקול הפנימי שלך,ולדעת את הייחודיות היפה שלך בעולם.

תלמדי להקיף את עצמך באנשים שעושים לך טוב בחיים,ואת מאושרת בזכותם. והם נותנים לך כח.

אל תפחדי להפיץ את הכח שלך, ולדעת שיש לך לב ענק שמכיל את העולם, ובזכותו העולם נשמר ומואר.

אל תתני לכמה אנשים שלא מאמינים בעצמם, לפגוע בך ולחשוב שהחלומות שלך לא ראויים.

הדברים הלכאורה שוליים האלו, והפשוטים האלו,יש בהם חוכמה ענקית. יש עומק שבפשטות החיים יקירה, וזה יוליד לך ביטחון עצמי גדול.

כי אין יותר יפה מלראות אישה עם ביטחון עצמי ומאושרת,כזאת היודעת מי היא ומה התפקיד שלה בעולם.

אל תתעלמי מעצמך, רק בגלל הקשיים שבהם את נמצאת.

אני מאמין בך, אלוקים מאמין בך, והכי חשוב שאת תאמיני בעצמך, ותביני מי את.

תחליפי את המילה מחיים "קשים" לחיים "מאתגרים" ותביני שאת תהיי יותר חכמה ותראי את חצי הכוס המלאה בכל דבר.

אני מאמין בך, וסומך עליך, ויודע שעוד נשוב וניפגש אחותי..⁦♥️

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים