בידוד

גם אני נכנסתי לבידוד מיום שישי האחרון (10.7) לאחר שנחשפתי לחולה מאומת,

כשבתכלס..........אני לא יודע מי הוא או היא: הם מסתובבים ברחובות ובמרכזי קניות ללא מסכות. 

מיותר לציין, שאני מסתובב עם מסכה כל הזמן, בגלל שאני נמצא בקבוצת סיכון: מחלים ממחלת הסרטן וסובל מסינוסיטיס וברונכיטיס.

אני לא מתבייש לשתף אותכם.כן בנושא. זה רק מלחיץ נורא.

אני לא מבקש איחולי החלמה מהירה...........

רק.....................

אני מבקש שתתייחסו ברצינות לשים מסיכות, זה לא צחוק!!!!!!

אני סמוך ובטוח שאני אצא מזה בשלום. כי אני גדול מהחיים.

שימו מסכות!!!!!!

כן....................

אני פשוט זועם על אנשים שהם חסרי אחריות שלא עוטים מסכות ולא שומרים על מרחק של 2 מטר!!!!!!!!! מה כל כך קשה לעטות מסכות ולשמור על מרחק של 2 מטר???

אל תגידו: לי זה לא יקרה. זה יכול לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו.

אז............

לאותו או אותה אחד או אחת שהדביקו אותי: פשוט תתביישו לכם שאתם נוהגים בחוסר אחריות ומדביקים את האחרים ולא נמצאים בבידוד. יש אלוהים בשמיים והוא רואה הכל והוא יעניש אותכם בבוא היום.

**********************

רציתי להוסיף ולכתוב עוד משהו. מרוב שאני זועם אני לא יכול לחשוב בבהירות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים