Scusa

סליחה.............

סליחה אם הייתי בימים האחרונים נרגן, זועף וכועס. היו לי ימים קשים ומתוחים ולא קלים מבחינה רגשית ואישית. הייתי חייב להוציא את הקושי הזה.

אשתדל לא להיות יותר נרגן, זועף וכועס.

************

קמתי הבוקר ליום חופש.

אלפונסו לא הבין למה אני יישן עד מאוחר. עד השעה 08:20 (כן......... זה מאוחר בשבילי) הוא זה שהעיר אותי. גם ככה לא רציתי לבלות במיטה כל היום כי יש לי רצון להנאות מהיום ומהשקט והשלווה של השבת. אין לי הרבה בקרים כאלה, במיוחד של שבת.

התיישבתי מול המחשב והפעלתי את היוטיוב על השירים של דלידה. אחת הזמרות שהתלהבתי ממנה ומהשירה שלה בילדותי, היו שמועות שבעצם הייתה גבר ועשתה ניתוח לאישה: שמועות הן בגדר שמועות.
https://www.youtube.com/watch?v=Sjk2hqGvAgI הקול די גבוה - לא בעוצמה נוראית - כך שברחוב לא שומעים. התענגתי על השירה שלה שהזכירו לי את תקופת הילדות שלי. טוב, השירים הישנים הם דווקא הכי טובים והם מזכירים דווקא תקופה אחרת טובה ויפה.

אלפונסו נשכב על הכורסא שהוא אוהב בשמש ונרדם לו במרחק נגיעה.

מכונת הכביסה עובדת לה ברקע.

*************

עידכון מספר אחד:

שלשום היה לי זימון לוועדה רפואית בביטוח לאומי. מטרת הזימון: קביעת דרגת נכות ואחוזי קצבת נכות, לאור מחלת סרטן הערמונית שחליתי והבראתי ממנה.
התייצבתי מולם בליוויו של העורך דין שלי.

השעה לא הייתה שעה. קבעו לי זימון לשעה 18:00 בערב ונכנסנו לפנימאי, שאליו היה זימון לשעה 18:30, רק בשעה 18:15. לאחר מכן היינו צריכים להמתין עוד כחמש / עשר דקות עד שנכנסו לוועדה הרפואית שהייתה מורכבת מאורולוג של ביטוח לאומי ומזכירה שרשמה את הדברים. פה נתתי לעורך דין שלי לדבר.

אישית, יצאתי מהוועדה הזאת די מאוכזב ועם תחושת בטן לא טובה. לא יודע להסביר למה. מה גם שעל פי העורך דין שלי ההחלטה שלהם צריכה להתקבל בשבועות הקרובים, הלוואי שהיא תתקבל בימים הקרובים ונסיים את הסאגה הזאת.

***************

עידכון מספר שתיים:

גילחתי את הזיפים והשארתי את הזקנקן הצרפתי בצורה מסודרת, למורת רוחי ולמורת רוחו של אלפונסו, לאור הדרישה במקום העבודה החדש שלי שבו המנכ"לית שלי - לאור שטיפת המוח של מנהלת ההדרכה במלון (שמתעסקת בזוטות במקום בתפקיד שלה) - ביקשה בדרך המקובלת שאני אתגלח.

אישית, לא נוח ללא הזיפים. אני מרגיש ערום בלעדיהם.
מה גם שבזמן הגילוח אני נחתך. יש לי בליטה קטנה בפנים שהיא תמיד נפתחת בזמן הגילוח. במיוחד שמערכת החיסון שלי חלשה מאוד בתקופה הזאת כשאני מבריא ממחלת הסרטן ואני לא צריך להיחתך, להיפצע בגילוח.
מה גם שברגע אני מרגיש שההתייחסות כלפיי מהאורחים היא שאני ילדון ולא בהתאם לגיל שלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים