סרטן הערמונית - פרק 13: "הניצחון" של המוסד לביטוח לאומי

אומנם הבראתי מהמחלה והחלטתי שאני שומר על עצמי, מצד אחד, ואת התקופה של המלחמה והביוקרטיה הרפואית אני שם היי שם הרחק ממני, מצד שני.

רק את המלחמה מול הביטוח לאומי אני לא יכול לשים בצד. היא די התישה אותה, בלשון המעטה. אומנם התיק שלי נמצאה בוועדה הרפואית כבר מה - 30.10 ועליי להמתין לתשובה, על פי שיחה טלפונית שזו לא הייתה שיחה קולחת ועניינית עם נציגה של ביטוח לאומי בשם מיכל שבסך הכל הקריאה את ההודעה לוקנית מתוך דף מסרים שהיא קיבלה.

את ההחלטה שאם אני לא אקבל את מה שמגיע לי עד ה - 15 דצמבר אני מרים ידיים וחוזר לשיגרה מלאה של חמש משמרות מלאות קיבלתי מאז אותה שיחה טלפונית שהתקיימה ב - 19.10 שעם היד על הלב לא סיפקה אותי בעליל וזה אחרי ששלחתי להם מכתב תלונה דרך האתר שלהם והיא חזרה אליי בגלל אותה התלונה ששלחתי.

במלחמה נגד מחלת הסרטן הערמונית אני ניצחתי כי רציתי לנצח, למרות הידיעה שגבר אחד מכל תשעה גברים חולה במחלת סרטן הערמונית. הביוקרטיה וההתנהלות מול מוסד לביטוח לאומי זו מלחמה שהמוסד המזורגג הזה הם רק מנצחים. ובמלחמה הזאת איתי הם ניצחו ולא אני. במשך היומיים האחרונים שלחתי להם פקסים הודעה שאני דורש לקבל תשובות לגבי החלטת הוועדה הרפואית בתיק שלי אך אף אחד לא חזר אליי בכלל. התעלמות מוחלטת וטוטלית. אני לא אכחיש ולא אשקר: אני הייתי צריך את הכסף הזה שאם היו מאשרים לי רק לפחות על התקופה הזאת שישבתי בבית חצי משרה. בתקופה הראשונה די נהנתי מהישיבה בבית, אלפונסו החתול שלי נהנה מהנוכחות שלי בבית הוא נהפך לחיה הרגשית שלי. אם אין תמורה לאגרה אזי חוזרים לשיגרה לעבודה במשרה מלאה, למרות ושוב הישיבה בבית של 4 חודשים, אם לא יותר, ולעבוד חצי משרה, יצר לי חור / בור / פער כלכלי עמוק ואני חייב להשלים אותו.
את זה הן הביטול לאומי והן העורך דין שלי לא מבינים. אם רוצים לפעול ביתר שאת וביתר יעילות אזי הכל אפשרי. לא לשקוע בביוקרטיה !!!!!

****************

לא כל עורכי הדין הם אותו דבר.
יש כאלה שהם אכפתיים ועושים את עבודתם נאמנה.
ויש כאלה שיודעים לבות את הכסף עבור פתיחת התיק (800ש"ח + מע"מ) ונאלמים דום. אם הם היו אומרים לפחות מלכתחילה שאין לי קייס בתיק ושאני לא אקבל פרוטה בתביעה מולם אזי לא הייתי מתקדם בכלל וגם לא הייתי יורד לחצי משרה, אולי רק בחודש - חודשיים הראשונים.

אני לא מקבל את הטיעון שזו הביוקרטיה של המוסד לביטוח לאומי.

גם עורכי דין הם בני אדם וגם להם מגיע חופשות ולנוח. כשיש תיקים בוערים ודורשים לשבת על מוסדות וארגונים ממשלתיים שהאזרח הקטן לא יכול להתמודד מולם אזי הם חייבים לשנס את מותניהם ביתר שאת ולהילחם בהם. בשביל זה הם מקבלים כסף, על עבודתם.

****************

מלכתחילה לא רציתי לפנות לביטוח לאומי דרך הארגונים כמו: "זכותי" ו - "לבנת פארן" מאחר ויצא להם שם מאוד לא טוב בעליל: כי ברגע שהתובע - קרי: האזרח - מקבל את כספו את דורשים נתח חודשי כל חודש מסכום הכסף החודשי שהוא מקבל לעומת עורכי דין המתמחים - או יותר נכון להגיד אמורים להתמחות - בתחום התביעות מול ביטוח לאומי גוזרים קופון כספי חד פעמי מסך כל הכסף שהאזרח התובע מקבל.

****************

בתאריך 15.12 אני אמור להתחיל מקום עבודה חדש.

אם עד אז לא אקבל את מה שמגיע לי מהמוסד לביטוח לאומי אני אודיע למקום העבודה החדש שלי שבעצם אני בא למשרה מלאה ולא לחצי משרה, כפי שציינתי קודם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים