Disappointing

חזרתי לגדל זיפים למרות מדיניות המלון שבו אני עובד עכשו.

לא ייתכן שישנם עובדים אחרים במלון שהם מגדלים זקן ואני לא יכול לגדל רק בגלל שאני עובד בקבלה של המלון, כמי שנותן שירות פרונטלי. כשאני אומר עובדים אחרים שהם נותנים שירות פרונטלי ומסתובבים בשטח המלון אני מתכוון ל - : קב"טים, המנהל תורן ערב, מבקר הקבלה (שאדרבא יש לו זקן פרא ולא מסודר). מילא, כל הגברים שעובדים במלון ובכל הרשת לא מגדלים זקן אז אני יכול לקבל את ההנחייה ואת המדיניות וישנם עוד עובדים שהם נותני שירות פרונטלי במלונות אחרים ברשת שמגדלים זקן בצורה מסודרת אבל, כשעושים איפה ואיפה את זה אני לא מוכן לקבל.

לא שאני הולך לגדל זקן פראי. אני עצמי אוהב זקן מסודר ומגולח מסביב.

זה לא בגלל שזה טרנד עכשווי.

פשוט......

בגלל שעברתי את מה שעברתי עד לפני חודשיים וחצי - טיפול הורמונלי וטיפול הקרנות וגם בגלל שהחשק המיני שלי נדפק כתוצאה מכך (אני לא מאשים את הרופאים שלי שטיפלו / מטפלים בי אותם אני אוהב אהבת נפש) - וגם הגיע הזמן שבגילי יפסיקו להתייחס אליי כאל ילד בגיל 35/37 אלא כאל משהו שהוא בן 50 עוד מעט בן 51.

ואני לא חושב שגידול זקן מסודר פוגע בי כשאני צריך לתת שירות מקצועי.

רק בגלל איזו גחמה של מנהלת מסויימת שלא באתי לה טוב עיניים והחליטה מהרגע הראשון שראתה אותי להתעמר בי.

אני מבקש להזכיר לאותה מנהלת: הפנים שלי שייכות לגוף שלי!!! ואני אחראי לגוף שלי ואני לא מוכן שיגידו לי מה לעשות בגוף שלי, כקורבן לאונס קבוצתי וחרם שכבתי. וכמו שאני לא אומר לה מה לעשות בגוף שלה ובאיזה איפור להשתמש או לא להשתמש. תכבדי אותי כאדם כמו שאני מכבד אותך כאדם. כמו כן, יש נוהל רשתי שיש לכבד את הסביבה הפרטית של כל עובד / עובדת באשר הוא / היא. מוטב לה להתעסק בתחום האחריות של התפקיד שלה, שעד כה כעובד חדש עבר הדרכה של יום בלבד ויש עוד מה להדריך. את זה אני אומר כחונך מחלקתי במלון הקודם שעבדתי.

את העגיל מהאוזן השמאלית שלי הורדתי עוד לפני שהתחלתי לעבוד, כי זה לא מקובל לתת שירות בקבלה של מלון חמישה כוכבים דלקס עם עגיל וגם מטעמי נוחות.

****************

כרגע, אני עובד במקום החדש בפלקטיות, בצורה רובוטית מבלי להכיר את כל המחלקות במלון ומי נגד מי.

אני די מאוכזב. מאוכזב קשות.

כבר הבעתי את מורת רוחי בנושא.

אני מרגיש שהרבה דברים לא מתחברים לי בצורה הגיונית וזה לא טוב וגם לא בריא. אומנם, מרגיעים אותי זה שלוקח זמן ובעוד חודש אדע את הכל. כבר עבדתי במלון גדול - אומנם לא 300 חדר - ועזבתי אחרי 3/4 חודשים גם בגלל שלא עברתי תהליך אורינטצייה של המלון בצורה מסודרת.

אני לא צריך הדרכה בנושא של העבודה, אני יכול ללמד את האחרים את העבודה. ברגע שאני אעבור את תהליך האורינטצייה של המלון אני יכול לעוף על עצמי מבחינה מקצועית.

לצערי הרב, אחרי 10 ימי עבודה אני כבר מתייאש ממקום העבודה החדש.

מבחינה מחלקתית הצוות שלי וגם עובדים אחרים מנסים לעזור לי להתאקלם ולהבין את התהליכים, לא בצורה מקצועית. יש להבהיר כאן שמבחינת צוותית השתלבתי מאוד יפה

באותה נשימה, חסרה לי הרבה מאוד אינפורמציה מקצועית וזה מציק לי מאוד, כאדם מקצועי.

אני בא לעבוד!!!!!

******************

כשאני מאוכזב אני מתחיל לכתוב, לדבר.

כשאני מאוכזב אני מתחיל לחפש אלטרנטיבה אחרת ולהתחיל לחשוב לעזוב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים