I am who I am



צהריים טובים,

לא מסוגל ללכת לישון שנ"צ.

...........בעצם, לא רוצה ללכת לישון שנ"צ על מנת לא להרוס לי את שנת הלילה. גם אתמול ישנתי שנ"צ וכבר בלילה בסביבות השעה 02:00 בלילה לא יכולתי להמשיך לישון............
הקור של הלילה והרצון של אלפונסו לישון לצידי הרדים אותי שוב.

רוצה לעייף את עצמי על מנת לישון טוב בלילה. למרות שהגוף שלי צועק לישון.
ואולי, סערת הרגשות שבה אני נמצא אחרי שכתבתי את הפרק האחרון היום בבלוג הביא אותי לא לישון.

המחשבות רצות.......והרגשות משתוללים....... רוצה לבכות בכי גדול ולא יכול.

אני לבד ללא זוגיות. חי עם אלפונסו החתול שלי.
מה יקרה אם אקבל התקפת לב פתאום? מה יהיה על אמא שלי אם וכאשר אקבל התקפת לב ואמות? מה יקרה עם אלפונסו שאני כל כך אוהב אותו?
עוד שבוע וחצי מתחיל מקום עבודה חדש האם אני אסתדר שם? האם אני אשתלב? להיות אחראי משמרת בקבלה של מלון של 300 חדרים זו אחריות גדולה. האם יהיה עליי לעשות משמרות לילה?
מדוע אני לא מוצא זוגיות אמיתית וכנה? הרי אני לא מבלה במועדונים, לא עושה סמים, התייאשתי מכל אתרי ההכרויות של הגייז שבעצם רוב האנשים שם מחפשים ONE NIGHT STAND. נדיר שאפשר למצוא זוגיות אמיתית וכנה באתרים הללו. ומי שהתחיל איתי הם גברים נשואים שגדולים ממני בלפחות עשור אחד או שניים.
אני כותב את השורות הללו ואני נזכר באחת השיחות שהיו לי עם אבי ז"ל שאמר לי ש - "תדע שאתה הולך להיות לבד כל החיים".

האם לחזור לגדל זקן, זיפים? למורת רוחה של אמי. אני גם לא יודע איך יקבלו את זה במקום העבודה החדש שלי, למרות שיש בזה סוג של סמכות ובגרות, ולמרות הטרנדיות שבעניין. עם היד על הלב: זה חוסך בהרבה את זמן הגילוח בבקרים. אלפונסו עצמו אוהב להתלטף על הזקן שהיה לי, בזמנו.

*************

אתמול בערב כשהלכתי לבקר את אמי לקחת ביד את הכובע קסקט שאבי ז"ל היה חובש אותו. כובע שמאוד אוהב אותו. אך, לא יכולתי לחבוש אותו: לא בגלל הבושה ומה אנשים יגידו - אנשים תמיד מדברים ותמיד ימצאו על מה לדבר - לפחות לא כשאני נכנס לביתה של אמי או יוצא מביתה של אמי, על מנת לא לעורר אצלה רגשות. לא יודע למה לא יכולתי לחבוש את הכובע.

*************

האקס שלי חסום בכל דרך אפשרית ליצור איתי קשר. פשוט לא מעוניין לשמוע ממנו יותר. וטוב שכך.

נתתי לו שתי הזדמנויות ובשתיהן הוא פגע בי חזק: הוא היה בוגד בי. על בגידות אני לא מוכן לוותר. אני לא מוכן לסלוח. כמה שיגיד סליחה, כמה שיגיד שהוא לא אוהב אותי כבן זוג אלא כאח / כאבא שלא היה לו.
הבן אדם הזה חסם אותי רגשית המון. וגם גזל ממני כספים בטוענות שונות ומשונות. לא רצה / רוצה לעבוד בטוענה שלא מוכן שיגידו לו מה לעשות ויטילו עליו מרות. הוא רצה להיות פרפר, חופשי ומאושר.

בשבת האחרונה הוא ניסה לייצור איתי קשר. אז גיליתי שבעצם לא חסמתי אותו להתקשר אליי.
מאז שיש לי בנייד את תוכנת TRUECALLER שבאמצעותה אני יכול לראות מי מנסה להתקשר אליי למרות שהמספר זה חסום זה מועיל מכל הבחינות. לפחות שלוש שיחות היו ממנו בין 20:00 בערב ל - 20:05 בערב.

מבחינתי הוא מחוק לגמרי. מה גם שלא אצטרך לחשוש לראותו מיום שישי הבא, משום שהוא גר באזור המלון שאני מסיים לעבוד שבוע הבא. זה לא ערער אותי שוב. כשהחלטתי סופית לחסום אותו בכל דרך אפשרית זו הייתה החלטה סופית. לא רוצה לשמוע ממנו שוב: מאדם שהוא לא יכול לשמור על מכנסיו סגורות בפני גבר / בן נוער אחר. והמזל הכי גדול שלי: שהוא לא יודע שעברתי דירה לפני חודשיים, הוא לא יודע לאן עברתי.

************

אני יודע שאני אדם חזק ולא מעוניין שיקטינו אותי יותר.

יודע להיות אסרטיבי.

יודע להגיד את דעתי, גם אם היא לא נשמעת לצד השני.

מה שהייתי לפני עשור - חמש עשרה שנה זה לא אותו אדם דהיום.

************

https://www.youtube.com/watch?v=2ZszCb5Yx4E

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים