איך להיות מנהיג אמיתי?

תוצאת תמונה עבור מנהיג חזק


העם דורש מנהיג חזק שיודע להוביל ויודע מה טוב לעם שלו ולא מה טוב בשבילו.

מנהיג בסדר גודל כמו: מנחם בגין, יצחק רבין זיכרונם לברכה. שהיה אפשר להתווכח איתם פוליטית מדינית, היה אפשר לא להסכים איתם אבל עשו צעדים גדולים מבחינה פוליטית והיסטורית לטובת העם שלהם.

איזה מנהיג יש לנו היום?? אם היו בחירות היום האם יש לנו מועמד מתאים לראשות ממשלה?? 

התשובה היא חד משמעית: לא !!!!!!!!!

בבחירות הבאות - סבב שלישי שאחריו יגיע גם הסבב רביעי, זה בטוח - אסור לנו כעם ללכת לבחור ולשים פתקים לבנים אלא אם כן יקום מנהיג עילוי שיוביל, יסעיר וינהיג אותנו לעתיד יותר טוב.

בהתחשב שהעם היהודי היושב בציון הוא עם בוגדני: נוהר אחרי מנהיג שנראה לו מצויין וכשהוא מאכזב אותו הוא זונח אותו לאנחות. או.......לחילופין: ראו את ראש הממשלה הנוכחי מטיל מיסים אך רואים בו עילוי, ראש ממשלה מצויין. אז מה אם הוא מדבר אנגלית מצויין. אז מה אם הוא  אנליסט מצויין? האם זה הופך אותו לראש ממשלה מצויין? הרי הוא חלש מול החמאס ומשלם להם פרוטקשיין ומפקיר את תושבי עוטף עזה. ויש לי שאלה לציבור שמצביע לליכוד בפרט ולימין בכלל: מה אתם מטומטמים? אתם משלמים עבור ממשלות מנופחות של הליכוד למרות האידיאולוגיה, או ממה שנשאר ממנה. אתם לא רואים שהוא טיפוס נהנתן על חשבונכם ועל חשבון כלל המדינה? מבחינתי, אתם הציבור שמצביע לימין לא מתגעגע לא רק לבגין ז"ל אלא גם לבן גוריון וגם ליצחק רבין, זיכרונם לברכה.

ראש הממשלה הנוכחי לא יודע להנהיג. לא יודע להוביל. ואני עוזב בצד את האישומים כנגדו, כרגע, זה סיפור אחר ובפני עצמו. הוא מנהיג חלש שאפילו יצחק שמיר ז"ל - כן, היה ראש ממשלה כזה במדינת ישראל מטעם הליכוד - שדיבר עליו ונגדו סררה.

אנחנו כציבור בכלל חייבים לקום ולהגיד לחברי הכנסת - לכל המאה עשרים - עד לפה. אתם חייבים לשבת על הטוסיק שלכם ולעשות הכל שתהייה לנו חוקה במדינה. לשים קץ לכל השחיתויות והרמאויות.
אנחנו רוצים מנהיג חזק, אמיץ, יודע להנהיג ולא מזגזג.

נקודה.

תגובות

Unknown אמר/ה…
הצחקתני ישראל.אותי ואת רוב עם ישראל!!!! יש לנו את ה- מנהיג,בכל רמ"ח איבריו !!!!! מנהיג שכל העולם היה רוצה שיהיה לו כזה !!!!!!!! אבל הוא שלנו ורק שלנו...וימשיך ויהיה שלנו,עד שיימאס לו מאיתנו !!!!!!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים