פיגוע



בוקר קשה........

אחרי הפיגוע שהיה אמש בתל אביב ברחוב דיזנגוף. ראבאק יום חמישי. זה ממש מפחיד נהייה בלהסתובב ברחובות.

אחרי מה שקרה הערב בערוצים השונים הגיע הזמן לעשות סדר בשכונה. צריך לגבש הוראות מדוייקות של מה מותר ומה אסור לשדר ב"לייב" בזמן פעילות משטרתית וצבאית. ככה זה לא יכול להימשך. מדובר בדיני נפשות!

ברדיו ובטלוויזיה בתוכניות הבוקר מתווכחים על "איך הגיע המחבל ליפו?" תפסיקו לשאול שאלות מוזרות ותגידו תודה לכוחות הביטחון שעשו עבודה נאמנה ולכדו את הטרוריסט.

***********

אתמול כמה שעות לפני הפיגוע הנוראי שהיה 

הצעתי לשכן שלי שינקה לי את הבית לקראת פסח בגלל שאני לא יכול בגלל היד המרוסקת. ניקיון בתשלום כמובן. ניקיון שהוא לא יותר משעה חצי.

הוא סירב כי אין לו זמן בשביל ניקיון הבית שלו, כי שבוע הבא יש לו יומיים שהוא לומד ובין לבין עליו להכשיר את המקרר ואת התנור שלו.

בחייאת זומזום....... אתמול לא הלכת ללימודים - או יותר נכון, התחמקת - בטוענה כי ביטלו את השיעור וכל היום ישבת בבית וגירבצת לא עשית דבר וחצי דבר. 

נגמלה בדעתי לא לחכות לו יותר לקידוש ולאכול ביחד. פשוט לנעול את הדלת וללכת לישון. גם לא לאפשר לו להיכנס לבית שלי כמו תחנת רכבת.

השכנה שלי גם התחמקה, בפעם השנייה יש לומר, באלגנטיות.

עם שכנים כאלה ועם חברים כאלה לא נגיע רחוק. בכלל.

***********

אתמול בערב נכנס חתול רחוב לחצר בזמן שצ'וצ'ו היה בחצר ומטייל לו.

באופן אוטומטי הייתה ביניהם קרב - כמובן השכן שלי שמתיימר להיות דתי והתעסק עם השכנה לא עזר לי להפריד ביניהם (למה שיעזור בכלל??!!!). בסוף הקרב צ'וצ'ו נכנס הביתה כולו כואב, דואב.

שני השכנים הללו עוד תוקפים אותי מילולית שאני יותר מדי רכרוכי עם החתול שלי. אם היו תוקפים את הכלבה של השכנה אני בטוח שהיא הייתה מגיבה כמוני. והשכן שלי התלהם ואמר שכל הכבוד לחתול שלי שנלחם.......... באמא שלכם שבקבר תסתמו כבר!!!!! חתול סיאמי שהוא חתול ביתי הוא לא חתול רחוב.

עם שכנים כאלה ועם חברים כאלה לא נגיע רחוק. בכלל - כבר אמרתי את זה?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים