תודה רבה



עוד מעט פסח התשפ"ב.

אנשים התחילו בניקיונות וגם בקניות לפסח. 

פעמיים בשנה, לדעתי, אנחנו צריכים לעשות ניקיונות בית וגם בניקיונות בנשמה ובנפש - בפסח וביום כיפור. זה לא פחות חשוב. אני - למשל - כבר התחלתי בשאלות ובתהיות אישיות, החלטתי לא להתעצבן מא.נשים ומההתנהגויות שלהם, מתחיל להבין שלא כל העולם חייב לקפוץ לדום כשאני עובר משבר - נפשי או גופני - בחיים.

אני מזכיר לעצמי כל הזמן שמי שלא רוצה בקשר איתי בגלל מי שאני ובגלל מה שאני שיבושם לו.ה אני נאמן לעצמי וממשיך בחיי. TAKE IT OR LEAVE IT. בעשר השנים האחרונות למדתי לחיות את חיי בלי נוכחותה של אחותי ומשפחתה וגם בלי נוכחותן של בנות דודי ז"ל: כל אחת וכל אחד תפס כיוון אחר. זה בסדר מבחינתי אחרי כל כך הרבה ניסיונות פיוס מצידי. אני שלם עם עצמי.

לא מתכוון להשתנות, להתאים, את עצמי לאף אחד ולאף אחת.

אני מי שאני.

************

יש לי שכנה שאני אוהב, מכבד, כמו דודה / אחות.

אני מכיר אותה עוד כשגרתי בבניין הסמוך לדירה הנוכחית. בנה בן 54 גר איתה. מהר מאוד התחברתי לבנותיה. 

אתמול והיום טרחה להודיע לבעל הדירה שלי ולבנו שאם הוא מוציא אותנו - את השכן שלי ואותי - היא מוכרת את הבית ועוזבת. היא לא מוכנה לדיירים אחרים. היא כל כך נהנת מהשקט, השלווה והביטחון שאנחנו נותנים להם.

זה עשה לי טוב ונחת. גם ככה אני לא רוצה כל שנתיים לעבור דירה. מה גם שאני נהנה כל יום מהדירת גן שאני גר בה עכשו.

************

תודה רבה ל.........

חתול הסיאמי שלי.

מחלת סרטן הערמונית שביקרת אצלי ויצאתי ממך בגדול.

קורונה.

ריסוק היד, ניתוח - פעם ראשונה בחיי שעשיתי ניתוח - ואני אעבור את התקופה הזאת בגדול.

למדתי להכיר את עצמי. להשתחל. לרדת במשקל. להתחבר לעצמי, לאישיות שלי ולמי שאני. למדתי מי החברות והחברים האמיתיים שלי.

אני יודע שהדרך עוד ארוכה להגיע לשלוות הנפש שלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים