אדם רוחני


יום שישי אתם יודעים......

חודש לועזי חדש מתחיל היום. חודש עברי חדש מתחיל היום, גם כן. 

האם אתם מרגישים את האנרגיות החיוביות באוויר? האם אתם מרגישים את האביב באוויר?

עוד שבועיים פסח, ליל הסדר.

רק לפני שבוע עברנו לשעון קיץ. הימים מתארכים להם וגם השבתות.

(שבת הבאה מבחינת התאריך הלועזי אני סוגר חודשיים מאז ריסוק היד ואין שינוי משמעותי).

***************

הבוקר קראתי שני פרקים יומיים של תהילים ברצף. 

עשה לי דווקא טוב מאוד. כמו תמיד.

ממחר אני מתחיל מההתחלה, כי מחר זה ראש חודש ניסן.

מאז שהתחלתי לקרוא תהילים כל יום אני חובש את הכובע קסקט שהיה שייך לאבי ז"ל. כל פעם אני נרגש, נפעם מכך.

***************

את האבן עין הרע הסרתי ממני.

היה לי דווקא דיון בנושא עם השכנים שלי שאין דבר כזה עין הרע, על פי המסורת, יש להסתמך על הקדוש ברוך הוא. כשהייתי עדיין בטיפולי הפיזיותרפיה המטפלת שלי - שבהתחלה חשבתי שהיא דרוזית והתברר לי שהיא נוצריה - גם כן דיברנו על זה. במקביל הזמנתי לעצמי אבן מרכבה אבן ג'ספר לחיזוק אומץ ותעוזה. כשאקבל אותה עם השרשרת אוציא את השרשרת ואת האבן אשים על חוט במקום, כי אני רגיש לכל החומרים שהם לא 925.

הייתי ונשארתי אדם רוחני...... מודה באשמה ........שהרי נולדתי לפני 53 שנה ביום שבת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים