ניקיון



הגיע הזמן לסיכום 3.5 - 4 שנים האחרונות מאז שהתגלה אצלי סרטן הערמונית. 

שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה. היום קיבלתי בפעם האחרונה את זריקת ELIGARD כנגד סרטן הערמונית. רק בריאות.

ולכל הקנאים והקנאיות............ תחיו ותסבלו........... אני פה לעוד הרבה זמן.

ועכשו...... זה הזמן לניקוי סופי של התקופה הזו. לשמור ולהישמר.

**************
ישנם 2 שכנים גברים ודתיים שכל הזמן שואלים אותי האם אני מנקה את הבית?

זו שאלה שחוזרת ונשנית כל הזמן, בזמן האחרון.

אחד מהם עוד אומר לי: "אני אבוא לנקות לך". סבבה, בוא בשמחה. רק מתי אתה בא? שהרי אתה יוצא בבוקר לעבודה אחרי התפילה וחוזר בסביבות השעה 19:00 - 19:30. שהרי אמא שלך מנקה, מבשלת, מכבסת לך את הבגדים שלך, למרות שאתה בן 54. אתה לא יודע לתלות כביסה או לשטוף כלים.

ובואו ואשאל אותכם שאלה אחת ותנו לי תשובה על השאלה הזאת בצורה הכי הגיונית: איך בדיוק אני אמור לשטוף את הבית עם יד אחת?

אני אשמח שהבית שלי יהיה נקי ועבר ניקיון פסח.

**************

בימים אלו אלפי גברים יוצאים מהארון.......

ועוברים לנקות את הארון הבא.....

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים