אחריות



אתמול בבוקר בעודי תולה את מגבת הידיים שלי בחוץ כשהיא תתייבש........

בעל הדירה הקודמת שגרתי בה בבניין הסמוך קלט אותי בעודו צובע את יחידת הדיור הסמוכה לתת דירה שגרתי בה (שהרי הדירה במקור שלה היא דירה בת 5 חדרים והוא חילק אותה לשלוש דירות - בדיעבד, נודע לי שהחלוקה הייתה לא חוקית ומשהו התלונן עליו על כך - שתי דירות של שני חדרים ויחידת דיור אחת קטנה). הוא התחיל לנבוח עליי שהוא לא שכח אותי והוא הולך לתבוע אותי ולרדוף אחריי. השבתי לו שהוא יכול לתבוע אותי ואז אני אתבע אותו חזרה על כל מה שהוא עשה לי. לכל ב=ההתדיינות הזאת היה עד שמיעה אחד, השכן שלי עופר, שזה לא הגיב בכלל.

כזכור לכם: אותו בעל דירה, שלא אנקוב בשמו המלא ואסתפק ב - א"ג, כשהייתי גר אצלו באותו חלק של הדירה לא גרמתי לו נזק אחד בדירה שמרתי עלייה כאילו היא הייתה שלי. אבל מה?????? חודש אחרי שנכנסתי אליה דוד שמש הפסיק לעבוד והייתי מתרחץ עם מים קרים ולפעמים היו מים חמים. כשעלו עליו שהוא חילק את הדירה בצורה לא חוקית א"ג העדיף להרוס לי את המטבח בחלק שלי במקום להרוס את המטבח בחלק הלא מאוייש בדירה השנייה בת 2 חדרים (אחרי שא"ג העיף את הדיירת, כביכול, שעבדה בעבודה לא חוקית בדחלק שלה). אחר כך, כשנכנסו לחודשי הקיץ החמים התברר שהמזגן לא עובד, קרי: לא מקרר. ואחר כך הניאגרה בשירותים הפסיקה לעבוד. בכל התקלות שהן ברות תיקון א"ג לא תיקן וגם לא הסכים שאני אתקן ואז אקזז מדמי השכירות. את הדירה עזבתי בזעם אחרי ויכוח קולני עם א"ג ואחרי שביטלתי צ'ק אחד של השכירות על עוגמת נפש תוך 4 ימים ועברתי לגור איפה שאני גר. את שאר הצ'קים לטובתו ביטלתי כולל את הצ'ק ביטחון. א"ג יודע בוודאות שאני צודק גם אם לא הודעתי לו על כך שאני עוזב את הדירה. כואב לו שהוא יודע היכן אני גר, מה גם שהוא יודע שאני צודק וגם א"ג מצטער שלא תיקן את כל התקלות בדירה שהתרעתי עליהן כי הוא אוכל מירורים מהשוכרים החדשים שהכניס במקומי: כל שני וחמישי הוא רב איתם.

אני לא מצטער שעזבתי את הדירה ההיא. למדתי מכל הסיפור הזה. הרווחתי שכנה שנהפכנו לחברים, יחד עם הבן שלה. 
החוצפה של בעלי הדירות המושכרות שלא יתקנו תקלות בבתים שהם משכירים והם מצפים שימשיכו לגור בהן כאילו אין בעיה. ועוד לאיים בפהרסיה שכל העולם ואחותו ישמעו את האיום רק מעיד כמה מטומטם הוא.

בדירה הנוכחית אין תלונה עליי ולו אחת. עומד בתשלומי השכירות. השכנים מברכים אותי כל יום על כך שאני נמצא בדירה הזאת. אף שתלתי צמחים בגינה ומקפיד להשקות אותה כל פעם.

שומר עליה כאילו היא שלי.

********************

היום בשעה 21:30 בערב אני צריך לעבור צילום CT לקראת הביקורת אצל רופא המנתח שלי מחר.

מחר גם אצטרך לבצע בבית החולים צילום רנטגן ליד לפני שני נכנס לרופא.

כולי תקווה שלא אצטרך לעבור ניתוח שני ביד המרוסקת.

כרגע אני ממתין לזימון לוועדה רפואית בביטוח לאומי על מנת שאני אוכרז כנכה.

אני עייף גופנית ונפשית מכל המצב הזה. אתמול הסתובבתי בקניון בת ים עם אמא שלי: זה היה אמור להיות זמן איכות של שנינו ושינוי עבור שנינו ופשוט רציתי לברוח משם כל עוד נפשי בי. פשוט נתקפתי בכאבי תופת ביד וגם בחששות להיות במקום עם אנשים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים