מה למדתי על עצמי?


שלהי חג פסח ה'תשפ"ב, ערב חג שני.

למדתי על עצמי שאני טוב בחברותא שאני מבקש אותה. אני לא טוב בחברותא שכופה את עצמה עליי ומתנחלת אצלי שעות מבלי שתהיה לי דקה אחת לעצמי של שקט, במיוחד שכופה עליי לשמוע דבריי קדושה כל רגע ורגע נתון. במילים אחרות אני מנסה להגיד: אני לא גנון!!!! ייסלח לי הקדוש ברוך הוא על כך.

למדתי על עצמי שיש לי כוחות נפשיים עד אשר אני מתפוצץ.......... שהרי אני ממוצא טורקי עם אופק מרוקאי. כשם שאני מתפרץ ככה אני נרגע.

למדתי על עצמי שאני מי שאני ומי שלא רוצה לקבל אותי כמות שאני שייבושם לו אני מי שאני, הן בהתנהגותי והן בהופעתי. אל תשנו אותי כמו שאני לא משנה אותכם, כבר חזרתי ואמרתי את זה בעבר כמה וכמה פעמים.

**************

בחלומי........

מפתיעים אותי במסיבה. מעולם לא הפתיעו אותי במסיבת הפתעה.

אני נכנס לאולם בלוויתה של אמי כשקולות שופרות ברקע. כל המוזמנים והמוזמנות עומדים.ות ומוחאים כפיים. אמי ואני נרגשים מהמעמד. 

בקרב המוזמנים אני רואה את: דודתי - אחותה של אמי - עם הבת שלה שאנחנו קרובים בגילנו, חברות וחברים שקרובים אליי, את אחותי ובני משפחתה בשולחן מרוחק משולחננו, שכנים ושכנות, מנהלים ומנהלות שלי בעבר, וכולי.

מסבירים לי שזו מסיבת הפתעה, מסיבת הודיה על כך שעברתי את מחלת הסרטן ואת היד המרוסקת.

אני כולי נרגש..........

מלווים את אמי ואותי לשולחן שבו יושבות כבר דודתי והבת שלה בחזית.

החגיגות והנאומים מתחילים.........

*****************

כל יום ללמוד משהו חדש על עצמי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים