כשאת........



בעבר כבר כתבתי לך..............

מכתב בן 25 עמודים באמצע צום כיפור אחרי ששברתי את הצום וישבתי לכתוב לך את המכתב הזה בו הסברתי לך שחטאתי, פשעתי, עוונתי. הסברתי לך במכתב בארוך הזה את הצד שלי. ביקשתי להיפגש איתך בארבע עיניים, בעצם בשש עיניים כי אני אבו ארבע, על חשבוני בבית קפה על עוגה וקפה על מנת שתוכלי להשמיע את הצד שלך למה את כועסת עליי. במכתב הזה סלחתי לך על כל השנים. הסברתי לך שאני לא כועס עלייך. רק מבקש להבין את הצד שלך ואיפה טעיתי אם טעיתי אני מודה ומתוודה שאכן ציפיתי שתגיבי בצורה כזאת או אחרת אבל זה לא קרה. עד עצם היום הזה.

כל השנים אמרו לי להניח לך. לא לבקש ממך שיחה. כך עשיתי. המשכתי בחיי ומבלי להגיד לך פנים מול פנים סלחתי לך.

כשראיתי אותך עם אמא בבית חולים אחרי שיצאתי מהניתוח של ריסוק היד ציפיתי, קיוויתי, שנוכל לפתוח דף חדש שבו נוכל לדבר לא כמו פעם אבל נדבר. עברו מאז חודשיים וחצי ואני עדיין סובל מכאבי תופת. כנראה שאצטרך לעבור ניתוח שני ביד. במהלך החודשים וחצי הללו שלחתי ברכות שבת שלום. ציפיתי לטלפון ממך שבו את שואלת לשלומי - כמובן זה לא קרה בכלל. לא ביקשתי וגם לא ציפיתי ממך שתקני לי מצרכים לבית. כן ציפיתי לחברה, לעזרה קטנה בבית כמו לשטוף את הבית. כמה אפשר להסתמך על שכנים? עובדה שהשכן לידי התעצבן עליי וניתק מגע מזה שכל הזמן עזר לי ואיפה המשפחה שלי? 2 חברות באו לשטוף לי את הבית מרצונן הטוב לקראת פסח.

הגאווה הורגת. הגאווה מכרסמת. הכעס הורג. הכעס מכרסם. אני יודע את זה מניסיוני טוב מאוד זה מה שגרם לי לסרטן. סרטן הערמונית. תהליך הריפוי נמשך 4 וחצי חודשים. תודה לאל יצאתי מזה. לא מאחל לאף אחד ולאף אחת את המחלה וגם לא את טיפולי ההקרנות היומים.

היום........... 

כשאת סבתא ויצאת לפנסיה מוקדמת ציפיתי שתמצאי זמן להתקשר ולבוא ולדבר. כמובן, שזה לא קרה וגם לא קורה.

אני סלחתי לך ממזמן. אני לא האשמתי ואני גם לא מאשים אותך. אני כבר לא יודע מה עובר עלייך.

אני ממשיך את חיי עם יד מרוסקת. (אני יודע שזה לא משפיע עלייך וגם לא אכפת לך).

***************

ירושלים, הגדה, עזה וישראל על סף פיצוץ ומרחץ דמים נוסף ומיותר כתוצאה מפיק ניוז!! שמסעיר את הרשתות, את השטח ואת בירות המזרח התיכון.
רה״מ ושרי החוץ והביטחון עם הרמטכ״ל, המפכ"ל וראש שב"כ נדרשים דחוף לפעילות הסברה ודיפלומטיה מסיבית.
זוהי מלחמה לכל דבר.
גם הערוצים שלנו צריכים להירתם.
דחוף!!!!!

*******************
הרמטכ״ל, ראש השב״כ ונוספים צריכים לרכז מאמץ מול כלי התקשורת הבינלאומיים בכלל והערביים בפרט ולהציג חומרי מודיעין וראיות לניסיונות המכוונים להדליק את הר הבית ואת האזור ואת השקרים המגמתיים והמאורגנים שמציפים את הרשתות.
חייבים להתעורר מתרדמת החג בטרם יהיה מאוחר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים