שפן ניסיונות



הניתוח הראשון של היד המרוסקת לא צלח..........

מסתבר..............

עליי לעבור ניתוח שני, לצערי הרב.

אתמול הייתי בביקורת אצל הרופא המנתח בבית החולים אחרי צילום CT שלשום וצילום רנטגן של שני הידיים אתמול. בצילום רנטגן ראיתי ליד המרפק גוף זר שנראה בצורתו כמו חלק שלא שייך בכלל. לטענתו של הרופא זה חלק ששמו לי שהוא חלק חלופי ולטעמי זה חלק שגורם לנפיחות במרפק כבר הרבה זמן וגורם לנוקשות המקום. מיותר לציין שהחוותי את דעתי בנושא ובהמשך גם חוויתי את דעתי בפני הרופא כי על פי מאמרים רפואיים יש לתת למקום הפגוע חודש עד חודש וחצי לנוח מהניתוח ולא להתחיל בטיפולי פיזיותרפיה. לטענתו על כך השיב לי שהוא כרופא לקח החלטה שהיא לשני הכיוונים: שמצד אחד, היינו מחכים באמת חודש - חודש וחצי ואז המקום היה נהפך לנוקשה. כשמצד שני, דווקא כשמתחילים בפיזיותרפיה מיד אחרי הניתוח המקום הפגוע לא מתנוון ומשתחרר. יצאתי כעוס, פגוע, ממורמר מהביקורת: מה על הגוף שלי אתם עושים ניסויים? תנו לי להחליט ואל תחליטו בשבילי. ללא ספק, עכשו עליי לעבור ניתוח שני בשאיפה שהיד תחלים אחרי כן. הרופא שלי לא יודע להגיד מהם סיכויי ההצלחה של הניתוח השני.

החוסר ידיעה, ההבנה רפואית ושליטה מבחינתי בנושא ובכל התהליך הרפואי הזה - כמו שהייתי בתקופת הטיפולים של סרטן הערמונית, שהיה גם באותו בית חולים - לא לחשוב בחיוביות. קשה לי לחשוב בחיוביות כשאני שרוי בעלטה.

בינתיים, בתאריך 9.5 הקרוב אני אציין 3 חודשים מאז שהיד שלי התרסקה.

השכן הדתי שגר עם אמא שלו מעליי מיד חיזק את דעתי שיד אלוהים הייתה כאן. אלוהים לא רצה שאהיה במלון שאין בו תעודת כשרות, כי באמת במלון שעבדתי בו וקרתה התאונה אין לו תעודת כשרות. לדעתי, אלוהים לא רצה שאני אהיה במקום שלא טוב לי מבחינה מקצועית ומבחינה אישית.

בכל מקרה, פניתי לרופא מומחה בכף יד על מנת לקבל חוות דעת שנייה למרות שהוא מנתח באסותא רמת החייל (שוב חטאתי בפירסום חינם) ולמרות שאני לא אוהב את רשת בתי החולים הפרטית הזאת בגלל חווית שירות שקיבלתי שלשום בצילום CT בעיר אחרת.

אתמול, אחרי שחזרתי מהביקורת פשוט קרסתי למיטה וישנתי הרבה עם כל הכאבים ומה גם לא ישנתי הרבה בין שתי הבדיקות. גם הייתי במתח נוראי שלא הוסיף וגם המתח שאמא שלי הייתה שרויה בו והקרינה אליי מה גם שלא התלוותה אליי אתמול, אין לי שום טרוניה כלפיה אמא זו אמא.

כרגע, אני במצב המתנה לקביעת תור לניתוח חוזר. אני ממתין שיתקשרו אליי. נראה מתי יתקשרו אליי?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים