מותר לי


כמעט 500 פרקים ויותר מ - 20,0000 קוראים מאז שפתחתי את הבלוג - יומן שלי בנובמבר 2015.

מרגיש קצת גאווה. מגיע לי להשתחצן על כך, במקצת.

מה יש??? כנראה אני מגיע ללבבות של אחרים. יוצר עניין והזדהות. מציף, משתף, תחושות ורגשות גם של אחרים.

לא הבטחתי שאני אהיה רק מצחיק. לא הבטחתי שאהיה רק דרמטי. הבטחתי שאפתח את ליבי לכולכם. יהיו פרקים מצחיקים, יהיו פרקים דרמטיים, יהיו פרקים שאתבכיין ואצעק. בכל זאת אי בן אדם, לטוב ולרע.

**************

הבעת דעה:

ממש בושה וחרפה שראש ממשלה במדינת ישראל ומשפחתו מקבלים מכתבי איום עם כדורים במעטפות.

ואיפה יו"ר האופוזיציה? למה הוא לא מגנה בכלל? מזכיר לי ימים חשוכים רק לפני רבע מאה שראש ממשלה אחר היה בשלטון ואותו יו"ר אופוזיציה שרק התלהם והתלהם כנגדו. לא למדינת ישראל כזו פיללתי. עוד שבוע יום העצמאות ה - 74 ואני מתבייש במדינה הזאת.

ברור לי ש הוא לא יגנה את ההסתה נגד בנט ולא יגיד מילה על כך. אל תצפו!!! המערכת המשומנת שלו עובדת על פי הנחיותיו מצוין. זו דרכו מאז ומתמיד, דרך של הסתה ופילוג. רק בגללו העם הזה חצוי והוא הגורם היחיד לכך. ראש הממשלה יצחק שמיר ז"ל אמר את זה הכי טוב - ״מלאך חבלה״!

לא קוראים לרצח ראש ממשלה!!!! מותר לחשוב אחרת, מותר להצביע אחרת. לא לקרוא לרצח ראש ממשלה, לא במרומז וגם לא במישרין. השכן שלי רוצה לרצוח את בנט, לפיד, זנדברג. כל פעם שהוא אומר את זה אני מתחלחל. אני לא מסכים איתם ועם הדעות שלהם אבל להצהיר את זה בראשי גליי???? זו בושה וחרפה. בגין, שמיר ורבין ז"ל היו ראשי ממשלה של כולנו גם אם חשבנו אחרת.

*****************

יום שישי.

שבת מברכים, פרשת השבוע "קדושים".

שבת שלום.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים