There are days

 ישנם ימים שהשתיקה יפה להם.

ישנם ימים שהרצון לצעוק, לבעוט ולכסח יפה להם.
ישנם ימים שהרצון להיעלם מעל פני האדמה הם חזקים.
ישנם ימים שאני רק מבקש לקבל חיבוק, לשבת עם משהוא בשתיקה ממושכת
ישנם ימים שאני רק מבקש לצעוק, לנסות לבכות - ששכחתי כבר לבכות כבר כמעט עשור

ישנם ימים שאני מרגיש צעיר ויפה
ישנם ימים שאני מרגיש זקן ודואב
ישנם ימים שאני בקו התפר בין השנים.

ישנם ימים ורגעים שאני מבקש להיות בין חברים
וישנם ימים ורגעים שאני בורח מהם

ישנם ימים שאני מבקש להיעלם מעל פני האדמה.
*************
על השביל עלי שלכת
מסמנים לאן ללכת
גם הרוח שמושכת
מבשרים שבא הסתיו
ערב ועוד לא הגעת
מאחר לבוא הביתה
ואפילו שנשבעת
משהו שונה עכשיו
תן לי יד אם אתה שומע
בודאי גם מתגעגע
בוא אלי תיכף אשתגע כאן
לילה בא ורוצה לצרוח
שתשמע שכבר אין לי כוח
ואולי כך אוכל לברוח קצת
במעיל שלך עוטף
את עצמי ומרחף
רק הבטן ששורפת
מחזירה אותי לכאן
תן לי יד אם אתה שומע
בוודאי גם מתגעגע
בוא אלי תכף אשתגע כאן
לילה בא ורוצה לצרוח
שתשמע שכבר אין לי כוח
ואולי כך אוכל לברוח קצת
אין יותר עלי שלכת
וכבר אין לאן ללכת
הדמעה עכשיו נשפכת
מבין שאין אותך
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד או יותר‏‏

תגובות


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים