רעב ללחם


אני לא מתבייש להגיד בפה רעב ובקול מלא: "אני רעב ללחם".

אין לי כסף לקנות לעצמי אוכל שלא לדבר על לקנות לחתול שלי אוכל, הוצאתי אתמול את החמישים ש"ח האחרונים שהיו לי בשביל לקנות לו 10 קופסאות שימורים שהוא רגיל ודורש לאכול אותם בנוסף לאוכל היבש שלו. 

איך אפשר להתקיים ממשכורת שהיא פחות מ - 6000 ש"ח נטו, במקרה הטוב? אני קורע את התחת בעבודה, מקבל צעקות והערות כל הזמן, מרים דברים כבדים כשאיש אבטחה לא אמור לעשות את זה, עושה משמרות כפולות בלי שום התנגדות, עובד שבתות ובסוף החודש מקבל משכורת נטו של 5,700 / 5,600 ש"ח שבמיידי יורד הסכום של השכירות חצי מהמשכורת. מאיפה לקנות אוכל בשבילי ובשביל החתול שלי? מאיפה לקנות תרופות שאני צורך? איך אפשר להתקיים ככה לאורך זמן?

תאשימו אותי בהתנהלות כלכלית לא נכונה.

לדוגמא: קניתי מכונת תספורת, רק בכדי להסתפר בבית ולא לשלם 50 ש"ח לספר כל פעם. לא שאני ספר מקצועי. להתגלח אני כבר ממזמן לא מתגלח, הן בגלל שאני רוצה לחסוך את הכסף בשביל משחת הגילוח והן בג.לל שזה אופנתי זקן.

תאשימו אותי שאני לא דופק על השולחן ומבקש העלאה במשכורת. איך אני יכול לבקש העלאה כשאני עובד כולה חצי שנה במקום עבודה הזה? המצב בשוק בתחום האבטחה הוא בכי רע (יש מקומות שמשלמים 29.12 ש"ח לשעה) שלא לדבר על המצב הכלכלי בכל המדינה, לאור מצב התחלואה בוירוס הקורונה: מצב שלא ישתפר בכלל. כשמקום העבודה מאשים אותי בעובדה שאני לא מתנייד ברכב כי אין לי רשיון נהיגה כי מי מסוגל להחזיק רכב בתקופה הזו? אומרים לי כנגד תקנה אופניים / קורקינט, כן מייד!!!! שיגנבו לי את האופניים? קורקינט?? הצחקתם אותי במיוחד אחרי שראיתי בתקופת טיפולי ההקרנות שקיבלתי בחורה נמחצת מתחת לגלגלי אוטובוס. אופניים וקורקינט עכשו לא אופרטיבים בכלל בתקופת החורף והגשמים.

העיקר לא לשלם משכורת שפוייה!!!!!!

כמה אפשר לבקש הלוואות? גם אותם צריכים לשלם/ להחזיר בסופו של דבר.

כמה אפשר לאכול אצל אמא שלי בת 70 פלוס? גם היא מתקשה להתקיים מהפנסיה שלה ומגמלת שאירים שהיא מקבלת.

בואו תגידו לי: איך אפשר לקחת תרופות על בטן ריקה?

העיקר שחברי הכנסת מעלים לעצמם את המשכורות.

העיקר מנהלים - בכירים וזוטרים כאחד - דואגים לעצמם למשכורות שמנות ומרופדות.

העיקר שמשלמים משכורות רעב לעובדים בתקופה הזו כי בעלי החברות מנצלים את המצב.

אני צוחק בחוץ אבל אני בוכה מבפנים, אני בוער מהבושה.

רציתי להגיד לכולם תתביישו אבל אני יודע שזה לא יעזור. כי הבושה נעלמה והניצול שולט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים