חודש מובמבר

הרבה שואלים אותי למה אני לא חושב להוציא ספר על בסיס הפרקים שלי בבלוג שלי?

נכון................הנתונים מדברים בעד עצמם:

1. אני מתקרב לרף הקוראים בכל הזמנים ל - 11,200 קוראים.

2. מבחינת פילוח הקוראים, אז יש לי: מארצות הברית, גרמניה, איחוד האמירויות, ממדינות אירופה כמו: צרפת, אנגליה, פינלנד. רק שמישראל מספר הקוראים נמוך - מה לעשות הישראלים לא אוהבים לקרוא ולפרגן.

3. חודש שעבר סיימתי עם 634 קוראים. כשבחודש שלפני סיימתי עם 577 קוראים.

4. אני מודע לכישרון הכתיבתי שלי. ככל שאני כותב אני משתבח בכתיבה שלי, עם כל הצניעות.

שלא יהיה לכם ספק: זה עבר לי בראש מספר פעמים.

אבל................ בכדי להוציא ספר המבוסס על הפרקים שלי הינה הוצאה מאוד גבוה לעומת מדינות העולם. ומי מבטיח לי שתהיה רכישת הספר שלי? האם אני אחזיר את ההשקעה בגין הוצאת הספר? שהרי רוב העולם אינו מחזיק ספרים בבית - למרות שספר הוא נכס אלקטואלי מאוד חשוב - כי למי יש סבלנות היום לשבת לקרוא ספר? שהרי היום, בדור של ימינו, הכל צ'יק צ'ק, אינסטנט (פודינג, מוס שוקולד, תות בננה, מה שתרצו). 

ישנם כאלה שממש לא מפרגנים לכתיבה שלי שכל הזמן חושבים שאני עושה קופי פאסט לדברים שנכתבים על ידי אחרים. אז............שיחשבו. זה רק מדרבן אותי להמשיך ולכתוב, בכל התעוזה.

***************

ה - 1 בנובמבר היום.

חודש המודעות לסרטן הערמונית מתחיל היום.

מובמבר (Movember הלחם בסיסים של המילים Moustache (שפם) ונובמבר) הוא אירוע שנתי שנערך בחודש נובמבר, ובו מגדלים גברים שפם כדי לעורר מודעות ולאסוף תרומות לנושאי בריאות הגבר. האירוע נוסד בשנת 1999 על ידי קבוצה של גברים ממולבורן, אוסטרליה.

כבר דשתי ודיברתי על המחלה הזו. הרבה גברים לא מודעים לסרטן מהסוג הזה,

וחבל מאוד!!!!!!!!!!!!!!!

אם לא נדבר על המחלה הזו אז איך תהיו מודעים לסרטן הזה?

כולם מודעים לסרטן העור, סרטן הריאות, סרטן השד אבל לא לסרטן הערמונית......... 

חבל מאוד!!!!!!!!!!!!!!!

סרטן הערמונית הוא הסרטן השלישי בשכיחותו בישראל ואחד מתוך תשעה גברים יחלה בו. אחד מכל תשע גברים חולה בסרטן הערמונית. אחד לתשע!!!!!!!!!!

אם בעבר סרטן הערמונית היה רק מאופיין לגברים בני 60 + היום הוא תוקף גם בני 20, 30, 40. אם היום אני בן 51 ושבעה חודשים ואני חטפתי את סרטן הערמונית בגיל 49 ושבעה חודשים והחלמתי, אז כל אחד יכול לחטוף אותו.

  • סרטן הערמונית הוא הסרטן השלישי בשכיחותו בישראל. בקבוצת הסיכון נמצאים גברים מעל גיל 50 וכאלה שקרוב משפחתם מדרגה ראשונה, כמו אב או אח, חלה לפני גיל 70. גם תזונה לקויה, שתיית אלכוהול ועישון חשודים כמגבירי שכיחות, ונמצא קשר גם בין השמנת יתר לעלייה בסיכון לחזרת המחלה.

מה אני מנסה לאמר כאן?

תהיו קודם כל מודעים יש דבר כזה סרטן הערמונית.

לכו להיבדק. היום אפשר לגלות בפשטות ובקלות: בדיקת דם שיגרתית עם דגש על הערמונית (פרוסטטה). אם מגלים בזמן אז אפשר להחלים מהסרטן הזה.

זו לא בושה לדבר על הסרטן. השחקן מייק בורנשטיין, השחקן סטפן פריי, האלוף (במיל.) גיורא איילנד - הם מקצת הגברים שחלו בסרטן הערמונית והחלימו.

כל מי שרוצה להתייעץ, לדבר, לשאול בנושא מוזמן לפנות אליי.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים