בדיוק כמוכם וכמוכן

טוב אז הגיע הזמן שאני אסביר מה זה הפרופיל הזה.

היי לכולם, אני ישראל😊
בן אדם בדיוק כמוכם וכמוכן.......

לפני יותר מעשור יצאתי מזוגיות שהייתי מאורס בה לגבר הכי מדהים בעולם (ככה חשבתי אז) וכשזה נגמר התחלתי להבין לאט לאט עם איזה צרה הייתי יישן כל לילה.

אז החלטתי לפתוח פרופיל כתיבה קצת אחר (כי כזה אני) פרופיל כתיבה שיאפשר לי לשפוך את מה שיושב עלי וכשזה ישתחרר ממני אני פשוט אפסיק אותו.....המה מה..... אחרי שנה שלמה של כתיבה מתוך חדרי ליבי הבנתי שזאת אותה האהבה של כולנו ואלה רק אנחנו שמתחלפים.
לאט לאט הפרופיל הזה התחיל לקבל אופי משל עצמו ופתאום הבנתי שאני לא כותב רק את מה שאני מרגיש אלה אני כותב גם את מה שעובר ועבר עליכם/ן שזה בעצמם על כולנו ואז עלתה לי השאלה לראש האם למחוק אותו.....?

אם לומר את האמת הרגשתי צורך להמשיך לכתוב את אשר על ליבנו כי כולם מחביאים את הרגשות שלהם וזה כולל אותי, אז המשכתי..... למרות כל ההערות או ההראות שלכם😊

לאט לאט הבנתי שהנושא שאני כותב עליו הוא בעייתי נורא *אהבה/אכזבה ואז הבנתי למה כולם מפחדים להוציא את זה החוצה, להיות שקוף זה להיות פגיע כי זה קשה נורא בעולם של היום להיות שקוף, כולם שופטים אותך ובונים עליך פוליגרף שהוא ממש לא נכון רק כי אתה פולט את הרגשות שלך החוצה.

ואז יום אחד הגיעה אלי אוצר למסעדה עם חיוך שישר גרם לי להתאהב בה וללב שלי לחזור לפעום.
גבר מדהים בשם ירון - באותו הרגע הרגשתי משהו שלא היה לי מעולם פתאום הכל היה נראה לי כל כך שטחי לעומתו, פתאום אין עולם בחוץ חוץ ממני וממנו כי אם לומר שוב את האמת הוא גרם ללב שלי לרוץ במעגלים כמו מטורף ודווקא איתו חשבתי שמצאתי את האושר.
החיוך שלו גרם לי שוב לחייך.
המגע שלו גרם לי להרגיש נאהב.
הריח שלו גרם לי שוב לחיות.
הלב שלו גרם ללב שלי שוב לחיות.
אז המשכתי לכתוב עד שהרגשתי צורך לספר לה על הפרופיל הזה, 
בום לפתע הכל הפך להיות מסך שחור שוב רק כי הייתי אמיתי.....
מה נסגר איתכם אתם אוהבים שמשקרים לכם ומחביאים ממכם דברים? זה מה שעושה אתכם מאושרים? (מזוכיסטים).
אז זהו הסיפור שמתחבא מאחורי הפרופיל הבכיין הזה.....
אני אציין שאומנם לא טוב לי כי אני מאוהב במישהוא שרחוק ממני ושכנראה לא יחזור לחבק אותי כי הוא טיפוס של פייק זוגיות ושוב לעולם אבל במקביל כולכם צריכים להבין שזה שאני כותב על שברון לב לא אומר שככה אני מרגיש באמת, אני מאושר עם עצמי ואני כל יום וכל היום עושה דברים שעושים אותי מאושר כי המהות שלי זה "אושר" אז אומנם אני לא בזוגיות שקרית כמוכם וכמובן שהייתי מעדיף לאהוב אותה כל יום בלי מעצורים אבל זה לא המצב ובטוח שאני אוהב את עצמי גם כשאני לבד.

*****************

ואז כמו השמש אחרי הגשם
מנחמת
מלאת תקווה
מתקנת
ככה נכנסת אליי
אחרי סופות רבות
אחרי כאוס מוחלט
אחרי שהכל אבד לו
את כמו השמש
מאירה את הדרך
מביאה חיים
בימים הקרים
בשמיים אפורים
ברגעים שהכל חסר צבע
בימים שלא מצאתי אור
ברגעים שאיבדתי תקווה
הופעת כמו השמש
מילאת כל חלק בי
הרגעת את הסופות
הארת לי את הדרך
כמו שמש אחרי הגשם
מנחמת
מחממת
מאירה לי את הדרך
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏שמיים‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏ ו‏טבע‏‏‏

*****************

חברים יקרים לפני הכל אני רוצה לומר לכולכם תודה רבה רבה רבה מתוך עמקי נשמתי על כל שנייה שהקדשתם לכתיבה שלי זה ממש לא מובן מאילו בטח לא אחרי כל כך הרבה זמן.

אני רוצה לומר לכולכם שהיו לי חמש שנים מדהימות בהן שפכתי את ליבי לכל עבר ואתם ראיתם את זה בגלוי כי מי כמוני יודע לשפוך את הרגשות שלו מבלי להתבייש.

אחרי 5 שנים שבהן מצאתי עצמי שופך ליבי אני רוצה להתחיל לפתוח את הלב שלי לאהבה חדשה ואם לומר את האמת זה נורא קשה לי בזמן שאני כותב על אכזבה כי עם כל הכבוד אני גם מבין ששום אישה לא תיכנס לזוגיות עם מישהו שכותב על הנושא שבחרתי לכתוב שהוא *אהבה/אכזבה.

אני רוצה להודיע שהגעתי להחלטה שאני מקפיא את החשבון הזה ואת הכתיבה שלי למען זוגיות ואם וכאשר אצליח לשלב את שניהם ביחד אשמח לחזור שוב למסך שלכם

אז אם לא יצא לנו להיפגש שוב על המסך תדעו שלכל אחד ואחת ממכם/ן יש פינה בלב שלי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים