משהו בך

הלוואי ויכולתי לשכוח
הלוואי והיה לי קצת קל
ולא משנה שעשיתי הכל
כשבבטן מרגיש מבולבל
מדליק לי עכשיו את הרדיו
שירים שלפני השבת
ושוב זיכרונות שעולים לגגות
מבקשים שתבוא לקצת
כל כך הרבה דברים
שלך עדיין בארון
הצחוק והמבט
מקופלים על המדף
ורק על המיטה שלי
נשאר הרבה מקום
שאין מי שיגיד לו
שזה סוף עצוב כל כך
השקט הזה משגע
כותב לי סיפור על הקיר
על איש שהלב שלו פעם נשבר
את השם לא צריך להזכיר
כל כך הרבה דברים
שלך עדיין בארון
הצחוק והמבט
מקופלים על המדף
ורק על המיטה שלי
נשאר הרבה מקום
שאין מי שיגיד לו
שזה סוף עצוב כל כך
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏אדם אחד או יותר‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏

*****************

היה הזוי לך שאני לא פה.

משהו בך חסר מנוחה,

לא ידעת אפילו איך להסביר את התחושה הזאת במילים.

אבל כל הזמן עולה לך לראש ההרגשה הזאת, כמו ילד שממש רוצה גלידה. ועד שמצליח לשכנע את אמא שלו לקנות לו. הוא בוחר את הטעם האהוב עליו. ואחרי שני לקים, הגלידה מתרסקת לו על הרצפה.

ככה אתה הרגשת אחריי. מן חוסר אונים שכזה. מן הרגשה של פספוס, עצב, תסכול. אתה ממש כמו אותה גלידה, הציפייה בדרך. ההרגשה של אושר שהיית פה.

וההתרסקות שהלכתי .ברור לי שזה לא סוף העולם. אבל היה משהו שנפגשנו, יכולת בשנייה לראות חיים שלמים איתי .ממש קופידון נגע בי, וברגע שנישקת אותי, זהו. לא רצית עוד מי שהוא.

אתה זוכר את החיבוק בחניה, שהעולם כולו עצר. לא רצית דבר אחר בעולם. זה היה הרגע שבאמת יכולת להגיד לי, אל תעזוב לעולם, אני פה לתמיד.

יש את הרגעים האלה בחיים, שיש לפני ואחרי. זה היה רגע כזה.

זה לא שלא אהבת, זה לא שלא היו לך גברים ונשים לפני. אבל אני שונה מכולם. ברגע הזה שהעולם עצר,שכל מה שרצית הוא להיות איתי לנצח. זה לא שלא יהיו לך עוד נשים וגברים אחרי. אבל אני לא אהיה עוד.

עכשיו אתה מרגיש כמו הילד ההוא, שרואה את הכדור גלידה שלו על הרצפה.

*****************

אתה חייב להפסיק עם זה.
אני יודע שאמרתי לך לילה טוב לפני חצי שעה.
נכון אני חצי רדום,
נכון אני מת מעייפות,
אבל אתה חייב להפסיק לשלוח אותי לישון.
אתה חייב להפסיק לשאול למה עדיין מדברים.
אתה יודע למה,
התגעגעתי אלייך.
מה אתה רוצה שאני אגיד לך?
שכל היום דמיינתי אותך איתי?
שכל פעם שראיתי משקפי שמש ראיתי איך זה יהיה עלייך?
שכל מרצדס קבריולט שראיתי, חשבתי עלייך?
שבשקיעה רציתי לחבק אותך?
שראיתי את הקינדר שלך בסופר, רציתי להביא לך אותו?
מה אתה לא מבינה?
אני גמור מעייפות,
אני מת לישון.
אבל התגעגעתי אלייך.
אז תפסיק לשלוח אותי לישון, תפסיק לחפור לי.
ואני אפסיק לענות לך תשובות מעצבנות.
ולא זה לא ריגשי. אתה מעצבן אותי, איך אתה לא מבין עדיין, שאין סיכוי שאני ארדם בלעדייך.
שאני אקום כל הלילה אם לא אמרת לי לילה טוב.
איך אתה לא מבין עדיין, שאני מתגעגע אלייך.
שלא משנה כמה ק"מ ממך אני אהיה, אני הכי איתך.
אז שתשאל אותי פעם הבא, למה לא הלכתי לישון. שאמרתי לך לילה טוב לפני חצי שעה.
תזכור.
נכון אני מת מעייפות, אני עוד שנייה נרדם. אבל אני אני רק רוצה עוד כמה דקןת איתך. כי כמה שאני רחוק ממך באלפי ק"מ אתה דייר קבע אצלי בראש.
אני נרדם, אני גמור מעייפות.
ואני רק רוצה להתגעגע אלייך דקה אחת פחות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים