חואן ואניטה


אתה לא מבקש ממני להשתנות
אתה לא חושב שאני מושלם
אבל אתה מקבל אותי ככה
שבור
אתה לא מבקש ממני לשפר
אתה לא מבקש ממני להוכיח
אתה מקבל את הסדקים
אתה לא מבקש ממני להתנצל
אתה לא מבקש ממני לשפר
אתה מקבל את החוסר שלמות
אתה לא מבקש להרגיש יותר
אתה לא מבקש ממני להתאהב
אתה מבקש רק להיות
אתה לא רוצה יותר ממה שיכלתי לתת
אתה משלים את החסר
אתה לא מבקש ממני להתמסר
אתה מסתפק בשאריות חיבוק
אתה לא מבקש ממני לרפא את הפצעים
אתה מסתפק בחצי במבט
אתה לא מבקש ממני הבטחות
אתה מסתפק בהודעת לילה טוב
אתה לא מבקש ממני מחר
אתה מסתפק בשניה הזאת
אתה לא מבקש ממני לאהוב
אתה מקבל אותי
שבור
עם סדקים בלב
עם חוסר יכולת להרגיש
אתה לא מבקש ממני כלום
בטח לא עתיד
אתה מסתפק בשניה הזאת
בחצי מבט
אתה מסתפק שאני פה
גם אם הלב
אצלו

**************

זהו שיר ישן

על אניטה וחואן

גבהו עשבי הזמן

והשושן פרח עם החוחים

הם שייכים עכשיו למלאכים.

אניטה לחואן חיכתה

אך הוא איחר לקטוף את רימוני אהבתה

גביעי שפתיה הוא עוד לא שתה

פתאום הקיץ תם

אך לא ייתם סיפור אהבתם.

זהו כל השיר

הוא שייך לחלומות

שיש לאנשים

שאיחרו לפרוח באביב

שלא למדו את שפת האוהבים.

ההם שלא נולדו בזמן

אבל איזו אניטה מחייכת בלבבם

אותו חואן אותה האהבה

פתאום הקיץ תם

אך לא ייתם סיפור אהבתם

https://www.youtube.com/watch?v=zW9UO3kc0Ec

*****************

"בים, החושך ואני
צופים על הגלים, בינתיים
השעה כבר אחת ועשרים
בוכים...
מרחוק אחי צועק לי
תשליך את כל הניסיונות
תשליך את כל הכעסים
אל המים...
תשליך את המלחמות
תשליך את כל ההרהורים
אל השמיים...
תשליך את כל השקרים
תשליך אחי, תשליך"
כמה פחדתי מדמעות פעם. חשבתי שהן מראות סימן של חולשה. והרי אסור לי להראות את עצמי חלשה תמיד צריכה לחזק את כולם להאיר לשמח..
עם השנים גיליתי שגם עם כל החוזק בעולם יש רגעים של עצבות יש רגעים שפשוט חייב לתת לנפש לפרוק ושהדמעות מנקות מחטאות מביאות לחשבון נפש ולבסוף להרפיה מוחלטת..
אז כבר לא מפחדת מהדמעות שלי נותנת להן כבוד כשהן צריכות להגיע.
בעיקר בשלב בחיים בו משליכה מי שלא צריך להיות בהם ומשמרת אלי את מי שצריך יקר ומוכר והכי חשוב ראוי להיות בהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים