מגיע לי..........



חברות אמיתית ❗❗
מי קבע שנשמה תואמת זה רק בזיווג ❗❓❗❓
את לומדת לאהוב מישהי כאילו היא אחותך.
חברות אמיתית מגיעה לחיים שלך ללא תזמון,
לא ברגע מסויים ,לא בצורה מסויימת .לפעמים זה נוצר באופן הכי אקראי שיש.
לפעמים זה מגיע עם צחוק משותף,
לפעמים זה מגיע ב-ניחום אבלים,
לפעמים סתם במקום ציבורי כשאת מחכה לאוטובוס,
ולפעמיים בתור למספרה.
ובום ❗
הקשר גדל עם הזמן,שיחות ארוכות.הודעות ארוכות.שורה של רגעים מורכבים שיוצרים קשר בלתי שביר.
חברות אמיתית אינה יודעת פחד -שני הצדדים יכולים לקלף את שכבותיהם,ולהניח את החלקים השבורים שלהם ללא ביקורת ללא פחד משיפוט.
חברות אמיתית אינה יודעת מרחק -לא קילומטרים ,לא טיסה ,לא שעות,לא אזורי זמן שונים.כי כשמישהו מסתבך אתה תמיד פה בשבילו.
חברות אמיתית לא יודעת הפרדה-לא כשהדרך הופכת קשה או שהתזמון הופך לאתגר.
לא כשהימים הופכים לארוכים מידיי,ושיחות הטלפון דועכות לכמה פעמים בחודש .ולא כאשר הביקור יכול להפוך לפחות תדיר.
כי עדיין הקשר קיים ,חזק,ויימשך❗
אם שמת לב שיש לך חברה כזאת היא שלך.
היא תמיד נשארת שם מכיוון שהחברות לא מתנהלת בסימן הצרה הראשון, אינה דוהה בגלל הזמן או המקום.
לא משנה כמה רחוק, כמה זמן, כמה קשה - חברות אמיתית נמשכת כששני הנשמות של שתיכן תואמות,לכן נפגשתן❗❗

אוהב אותך יקירה שלי

**********************

 מגיע לי משהוא כמוני.

משהוא שקט מבחוץ, אבל כל כך רועש מבפנים. מישהוא שחווה דבר או שניים, אבל לא נשבר לא משנה כמה קשה יהיה לו. מישהוא שישים את כולם לפניו, אבל תמיד ירצה שיהיה שם מישהו שיהיה בשבילו, כשהוא לא יכול להיות שם בשביל עצמו. מישהוא שאוהב להתווכח, לעמוד על שלו, שיש לו דעה והוא לא יתן לאף אחד להגיד לו שהוא טועה כשהוא מאמין שהוא צודק. אבל יהיה פתוח לשמוע דעות של אחרים.

משהוא שלא יתן לדעות פוליטיות להחליט בשבילו, שידע לבחור את האמצע ותגרום לאנשים להבין שלא הכל שחור או לבן. מישהוא פורץ גבולות, כזה שאוהב לנסות דברים חדשים, ללכת על הגבול הדק שבין השפיות לשיגעון.

משהוא שיחבק אותי וינשק אותי בלי הפסקה ויספר לי בכל הזדמנות כמה הוא אוהב אותי ואז יעצור לרגע ויגיד "איזה קיטשיים מגעילים אנחנו" יצחק וימשיך לנשק.

משהוא שאין אצלו "רגיל" ששום דבר אצלו לא בנאלי. ולא, אני לא צריך לראות 50 גוונים של אפור או לקרוא את "האביר בן זונה" כדי לדעת שסקס טוב אמור להתחיל לאט וחזק, אבל אין מצב שהוא ממשיך באותו הקצב, כי בתשוקה, אין הרבה חוקים.

מישהוא מיוחד, כזו שמשיחה אחת איתו אתה מבין ש"וואו"....... כזה שיחייך כל הזמן, שהחיוך שלו ימגנט אנשים ויגרום להם לחייך בשניות. שיהיה לו הומור בריא, אבל גם קצת הומור שחור. שיידע לצחוק על הדברים הכואבים והקשים שבחיים ולהאמין שהכל ניתן לעבור עם קצת כוח רצון ושאיפות גבוהות. אבל שיידע להיות רגיש ולכאוב כשצריך, כי גם לבכות ולהתפרק זה בסדר, אף אחד לא נולד חזק. מישהוא שיש לו חלומות, ששואף להגיע רחוק.
שחוץ מ"להיות מאושר" יש לו מטרה להיות גם מצליח, להגשים את עצמו ולדעת שיש מי שדוחף אותו קדימה.
מישהוא שיהיה שם כדי לדחוף אותי כשאני חושש, להחזיק לי את היד כשאני צריך שתהיה לידי, ויהיה מאחוריי כדי לתת לי את המקום להתבטא ולהיות הגבר שאני.
מישהוא שייסע איתי רחוק ויצרח איתי שירים, עד כדי טירוף. כזה שייהנה ויחיה לפי השגעונות שלו בסופי שבוע.
פעם יין ברגוע, פעם בירה, פעם שאטים של וואן גוך לחיים ופעם פייסל נחמד כדי לתפוס ראש קצת אחרת.
מגיע לי מישהוא כמוני, שיאהב אותי עד הסוף וייתן לי את כל מה שאי פעם ביקשתי לעצמי.
מגיע לי מישהוא כמוני.
לא מושלם, אבל משלים את כל מה שחיפשתי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים