יש את.....

אז שוב שלחת הודעה רק שהפעם זה היה מחשבון אנונימי שללא ספק לימד אותי שאת עוקבת אחרי כל צעד שאני עושה.
האם את מוכנה הפעם להקשיב אם לא לי אז לפחות לעצמך?
את יודעת,היום אני מאושר הרבה יותר מאיך שהשארת אותי מדמם מהלב בתוך דירת אוהבים שמזמן כבר הפכה להיות לך לזירת קרב שהמנצחת היא רק תחושת האכזבה שריחפה לה מעלינו כל פעם מחדש.
אז בטח את חושבת לעצמך שאני שוב כותב לך שיר אהבה שלא ימחק לעולם,אז זהו שלא.
אני הפסקתי להיות הזמר הפרטי שלך.
אני שוכב עכשיו במיטה של מישהי אחרת שעם לא מעט עבודה הפכה אותי להיות מאושר אחרי כל מה שעשית ללב שלי.
למרות שגם אני לא מבין את האבסורד הזה,איך כל פעם מישהו אחר עושה אותנו מאושרים ואיפה את בתמונה הזאת עכשיו לעזאזל?
הגשם שיורד עכשיו מנקה ממני את כל הרעלים שחשבתי עליך.
אם לומר את כל האמת הפכתי בזכותך לאדם הרבה יותר טוב כי אין סיכוי בעולם שאני אפגע שוב באדם אחר רק כי הרגשתי על עצמי את הכאב שכולם מספרים עליו,אז כן זאת הייתה הפעם הראשונה שהסכמתי למישהו אחר לפגוע בי ואת עשית את זה על הצד הטוב ביותר.
אז רשמת על הדמעות שלך ועל כמה הוא עושה אותך מאושרת בזמן שאני כבר המשכתי הלאה ולא כי אין לי אהבה אליך עוד אלה בגלל שהבנתי שאת מהסוג שחי לפי הראש וממש לא לפי הלב.
אז את תישארי פגועה לנצח בזכות האגו שלך שכל פעם מחדש מלמד אותך לקח.
אני לא אשכח לעולם את הפעם הראשונה שראיתי אותך הולכת איתו יד ביד ברחוב זנוח של שכונת שפירא בת"א.
היה זה יום גשום ,מלא בחרטה שכנראה לא תעזוב אותי לעולם.
מעניין אותי לדעת אם את משקרת לעצמך שוב או האם באמת הוא גרם לך לשכוח אותנו ולהיות מאושרת מהלב כי אם כל הגברים שהיו לפניו לא הצליחו איך לעזאזל הוא הצליח?
או שהוא בעצם לא יודע על כל אותם הגברים שהכנס לתוכך רק בשביל לשכוח אותי,את כל כך יפה מבחוץ אבל כל כך מכוערת מבפנים, מי היה מאמין שאת תכניסי כל כך הרבה גברים למיטה שלך אחרי.
את זוכרת את היום ההוא ששכבנו בסלון שלי מלאים בדמעות של אכזבה ועירומים עם לא מעט אורגזמה?
או את היום שישי הזה ששכבתי עירום מעליך ושב 4 לפנות בוקר התלבשתי באמצע האקט ופשוט עזבתי אותך לנצח רק כי אמרת לי שמישהו אחר שכב במיטה הזאת כמה ימים לפניי?

אלה הימים שגרמו לי לשכוח את הדרך חזרה אליך.
תמונה יכולה לכלול: ‏טקסט שאומר '‏אשכח לא אני שראיתי לעולם את הפעם אותך הולכת יד ברחוב זנוח של שכונת שפירא בת"א. ביד הראשונה איתו‏'‏


**************

יש את הגעגוע אלייך
ויש את הגעגוע אלינו

יש את הגעגוע לחלום

ויש את הגעגוע לחיבוק שלך

יש את הגעגוע לשיחות שלך

ויש את הגעגוע למגע שלך

יש את הגעגוע לימים שלנו

ויש את הגעגוע לכל הרגעים שאת כבר לא

יש כל מיני סוגי געגוע אלייך

כל אחד שונה

כל אחד תופס חלק אחר ממני

כל געגוע יש לו צבע ומימד משלו

כל געגוע הוא סדק קטן חדש בלב

יש את הגעגוע אלייך

ויש את הגעגוע אלינו

יש כל מיני סוגי געגועים אלייך

כאלה קלים יותר

כאלה כואבים יותר

אבל היום זה כל מה שאת

כל מיני סוגי געגוע

אולי זה כל מה שאת

רק עוד געגוע אבל אם הוא אחד

הוא היה כואב רק במקום אחד

אבל את כל מיני סוגי געגוע

את כואבת בכל הגוף

יש את הגעגוע אלייך

ויש את הגעגוע אלינו

יש את הגעגוע לחלום

והוא הכי כואב

כי מכל מה שרציתי שתהיי

היום את רק געגוע

תמונה יכולה לכלול: ‏טקסט שאומר '‏בעגועים שם,זי כיליון נפש, כמיהה, כיסופים, תשוקה עזה לראות מישהו או משהו, רצון עז להיפגש עימם או להימצא בקרבתם.‏'‏

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים