אני לא אלוהים, עדיין

אני רוצה שתרצה אותי, כי אני רוצה אותך ואני יודע, שזה שאני רוצה שתרצה אותי, זה גם מה שגורם לך לא לרצות,
למרות ש.............
אין לי מושג אם אתה לא רוצה אותי? או שאתה רוצה? אני רוצה להאמין שאתה רוצה, למרות שאני לא רוצה לרצות את הלב שלי סתם…......
עכשיו אתה מרוצה? כי אני לא מרוצה.

***************
מכירים את זה שאתם כל יום מתאהבים מחדש בחיים האלה? ולא, לא כי הם מושלמים אלה כי יש מישהו שדואג כל הזמן לשמור על זה שהחיוך שלכם לעולם לא ירד.
מכירים את זה שלפעמים אתם נשברים בשקט בשעות הסערה במיוחד בימים החורפיים והמדכאים האלה ופתאום בה מישהו כמו אור, לא לא בעצם כמו השמש ומעיר את העולם שלכם בקרני אור מטורפים ובצבעי קשת בענן.
מכירים את זה שאתם קמים ואומרים "פאק מה נסגר איתי למה אני ככה מכוער" ופתאום בה ההוא שאוהב אותכם וגורם לכם להרגיש הכי מושלמים בעולם, טהורים כפי שאתם ללא מסיכות, ללא חומות ופשוט גורם לכם להינות ממי שאתם כפי שאתם.
מכירים את זה שאתם ביום פחות מוצלח שלכם לא בא לכם לאכול מרוב כל העומס על הנשמה? פתאום מגיע ההוא, הבנאדם הזה שלפני שידאג לעצמו ידאג לכם וישב לכם על הנשמה עד שלא תאכלו .
מכירים את זה שאתם מרגישים כאילו כל העולם קורס לכם תחת רגליכם? ואז מגיע ההוא שבא ומייצב הכל, פשוט מרים אותכם למעלה ולא נותן את האופציה ליפול ולהישבר.
מכירים את זה שאתם מכירים בנאדם ויש ביניכם כל-כך הרבה דברים משותפים? אז דעו לכם זה הבנאדם שאתם צריכים לצידכם.
זה שידאג, זה שיתמוך, זה שיחזק, זה שיצחיק, זה שיקרין אור, שמחה ואהבה לחייכם.
זה בדיוק הבנאדם הזה שתמיד יהיה לצידכם וימלא כל רגע בחייכם בעולם שכולו טטוב והדבר היחיד שהוא ירצה לשנות בך זה את השם משפחה/המעמד הזוגי.
היום להתאהב זה קל אבל להישאר מאוהבים זה הכי מיוחד.

***************

אני לא אלוהים ,לעולם לא אשפוט

אותך ,אתה בן אנוש אתה טועה

כמו שכולנו טועים , אני אבין

אנחנו נדבר על הכל

אני לא אגיד לך מה לעשות ואיך לעשות

אני סומך עלייך שאתה יודע את דרכך

וכשתתייאש אני כאן לצידך וכשתרצה

עצה אני פה בשבילך .

גדלתי בבית אחר עם דמות אבהית

שלעולם לא ראיתי אותו בוכה

או רגעי חולשה

זה גרם לי לחשוב שגבר

שבוכה הוא חלש....... אז סליחה.

טעיתי..... אני מודה.

אתה ואני נהיה שונים לא יהיו חוקים

נכבד אחד את השני ,שותפים.

אין דבר כזה אני גבר או אתה גבר

הבית הזה הוא שלי ושלך , אתה תעשה

מה שאתה טוב בו וכך גם אני .

אני אכיל ואוהב אותך .

אך כמה דברים אני מבקש:

1. כשאתה מרגיש שפגעתי בך תיידע אותי. כי מה שבשבילי הוא בדיחה יכול להעליב אותך. תיידע אותי, תדבר, אם לא לעולם לא אדע.

2. אני אסלח על טעיות אבל יש עקרונות בגידה היא לא טעות ,לכן אם לא טוב לך אל תשאר ותלטף אותי עם שקרים תכאיב לי עם האמת שאוכל להעניק את האהבה שלי לאדם שמחזיר לי אהבה. ודע שבמקום לפנות לבחוץ אתה תמיד יכול להגיד לי מה בליבך מה מפריע לך......

3. תגן עליי תעמוד לצידי גם מול המשפחה שלך זה שאתה עומד לצידי לא אומר שאתה לא אוהב אותם זה רק אומר שאתה מגן על הגבר שלך ואתה לא תסבול כשמורידים אותי.

4. כשאני אומר לך שיש לי חלום תתמוך בי אל תגיד לי זה לא מציאותי. תאמין בי כמו שאני מאמין בך.

ולבסוף , אומרים שאדם לא צריך להעיד על עצמו אבל אני יודע מי אני לכן אומר: אני גבר מדהים וכן יש לי לב טוב מכיל ומקבל אבל לעולם לא אסבול אדם שאינו מעניק לי חזרה ואדם שאינו מכבד את עקרונות האנושות. אז שקר,בגידה,חוסר אמון, שליליות לא יתקבלו.

אנחנו נריב, נתווכח, נשלים, נתעלס יהיו ימים שאולי לא נדבר אבל אם אנחנו מכבדים אחד את השני ואנחנו נדבר על הכל לא נצטרך לברוח. נשאר יחד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים