עם הזמן

יש רגעים ביום שאני כל כך מאושר שאתה לא פה
ויש רגעים שזה מרגיש כמו אגרוף בבטן
יש רגעים של טוב
של שמחה
של שקט אמיתי
ויש את הרגעים שהחוסר שלך
כואב יותר מדקירות בלב
יש רגעים שאני מוחק אותך
שאתה לא קיים אצלי
ויש רגעים
שרק החיבוק שלך יכול להציל אותי
מעצמי
יש רגעים שכל מה שאני רוצה
זה לחזור אחורה
לרגע של לפני שבאת
ויש רגעים שאני רק רוצה לחזור
לרגע אחד לפני שהלכתח
יש רגעים שלמים
שהם רק את
ויש רגעים שהחוסר שלך
הוא האויב הכי גדול שלי
יש רגעים שאני עסוק בלשכוח אותך
ויש רגעים שאני נזכר בך
אבל בין כל הרגעים
אתה שם
רק חבל
שבין כל הרגעים
אתה לא פה
אין תיאור זמין לתמונה.

****************

עם הזמן אני לומד לאהוב את עצמי גם בלי הלב שלי כי אני בטוח שבזמן הקרוב כבר יוצגו למכירה במחירי מבצע עקב ביקוש משוגע "לבבות חדשים" ארוזים בשקיות ואקום שקופות בפארם הקרוב לבית ואז אני כבר אקנה לי לב חדש ולך כבר לא יהיה מה לעשות עם שלי.‏

****************

לתת לך ללכת.
ידענו שזה יקרה, שלא באמת נצליח לגשר על הפערים.
אנחנו כל כך דומים, וכל כך שונים.
אני יודע כמה רצינו.
כמה ניסינו.
באמת רצינו, באמת השתדלנו.
ויתרנו על האגו, ביקשנו סליחה.
נשמנו.
הלכנו, חזרנו.
באמת רצינו.
חלמנו לרגעים. קיווינו.
חיבקנו הכי חזק שאפשר.
בנינו בועה שתאפשר לזה לקרות.
שינינו, השתדלנו.
נשברנו, צמחנו.
והכל היה כל כך עוצמתי.
שלם, ושבור.
נתנו לגעת במקומות הכי עמוקים.
אבל, וכן האבל הזה שכל כך התחמקנו ממנו.
צץ לו ותפס מקום עצום.
כל כך רצינו, כל כך השתדלנו.
אבל,
הלכתי לאיבוד.
שכחתי את עצמי.
ברגע שהתחלתי לאהוב כל חלק בי, כל חלק בנו.
שכחתי אותי.
ככל שהתקרבתי אלייך, התרחקתי ממני.
אני רוצה אותנו, אבל כבר לא יכול.
כמה שאני רוצה אותך, אני רוצה אותי יותר.
ממש רציתי.
****************

כמה חיכינו לחורף

שיגיע וישטוף את כל משקעי העבר

שנינו עברנו לא מעט

שנינו נפגענו ופגענו

חיכינו לחורף

ימים של גשם

סרט בנטפליקס

אתה ואני

מתחת לפוך

לשים את הראש עלייך

לכבות את העולם

חיכינו שיגיע החורף

ויביא את העולם החדש שלנו

אתה ואני וכל החלומות

כל מה שתכננו

חיכינו לחורף

אתה ואני

מתחת לפוך

חיכינו לרגעי היחד

שהם רק שלך ושלי

איזה עולם יפה בנינו לנו

רק שלנו

חיכיתי שהחורף יביא אותך

ונבנה אותנו

החורף הגיע

אתה לא פה

יש אותי, ולא אותך

בטח שלא אותנו

חיכינו לחורף

ועכשיו שהוא הגיע

יש רק לבד

יש אותך, אבל לא אותנו

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏‏צמח‏, ‏לילה‏‏, ‏‏פעילויות בחוץ‏, ‏מים‏‏‏ ו‏טבע‏‏‏

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים