LOVE AFFAIR WITH LIFE


אתמול בבוקר יצאתי לסיבוב קצר עד למרכז המסחרי.
הייתי זקוק לסיבוב הזה, מצד אחד. גם נתקפתי בפחד שמא אפול שוב, מצד שני.
מכון הפיזיותרפיה שבו אני אמור להיות מטופל דחף לי מטפל שסבלתי אצלו נורא. ולא משנה התלונות שלי בנושא, לא משנה שאני לא רוצה שגבר יגע בי בגלל העבר שלי. והייתי עצבני נורא בגלל זה מאתמול בערב והגוף שלי תפוס בגלל זה וגם היד כואבת לי נורא.
לא מספיק שאני צובר עצבים, תסכולים, לחצים גם אמא שלי ישבה לי על הזנב עד תחילת השבוע שאז הטחתי את הנייד שלי בכעס והלכתי לישון עם דמעות ומאז אנחנו לא מדברים. לחשוב על העובדה שמאז שריסקתי את היד היא לא טרחה לבוא לשבת איתי שעה עד שעה וחצי פעם בשבוע לתת לי תמיכה מנטלית: לא רוצה שתכבס לי, לא רוצה שתגהץ לי, לא רוצה שתבשל לי. רק לתת לי תמיכה מנטלית. שכנים וחברים הבודדים שומעים את זה פשוט פוערים עיניים ולא מבינים. מבחינתה: זה היא במרכז. רק לה לתת ולתת ולא ההפך. 
*************
אני מקווה שאני אצליח מחר - יום ראשון - לשנות את רוע הגזרה.
מתכוון ללכת למכון הפיזיותרפיה ולדרוש לדבר עם מנהל המכון ולדרוש להחליף לי את המטפל במטפלת באשר היא. כי הבוקר קמתי עם תחושה שהמטפל שהדביקו לי הוא מתמחה ולא יודע עדיין את כל הידע, הגישה והצורה בלטפל. והסיבה הנוספת היא שאני לא מוכן שגבר ייגע בי במיוחד אחרי טראומת הילדות שלי.
*************
אתמול הייתי במצב רגשי מאוד נמוך.
כל היום בכיתי. באיזו שלב אפילו מקלחת עשיתי במים פושרים ולא חמים.
עד כדי כך נכנסתי למיטה בשעה חמש אחר הצהריים עד כמעט שש בבוקר וגם אז כשקמתי היד פשוט כאבה לי נורא: משעה 04:00 בבוקר לא יכולתי להירדם שוב ומחפש את התנוחה להירדם שוב וצ'וצ'ו היה לא שקט בכלל. ממש בכיתי שוב על הבוקר אל תוך הכר.
כשמזג האוויר בבוקר התחמם - אחרי ארוחת בוקר, קריאת תהילים - החלפתי חולצה לחולצה קצרה ועשיתי עיסוי עם קרם ידיים ליד הפצועה וככה נרגעו לי הכאבים.
פשוט, לא רציתי לקחת משכך כאבים על מנת להרגיע את הכאבים ולא להתמכר אליהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים