עושה לי טוב


עושה לי טוב על הנשמה לדעת שישנם קוראים וקוראות של הפרקים בבלוג שלי שמזדהים עם מה שאני כותב.

קוראים וקוראות בארץ ובחו"ל.

אני גאה על כך שאני מצליח לחדור לנשמה של כל אחד ואחת: על ההזדהות, על ההבנה, על אהבת המילה. 

זה פשוט לא מובן מאליו בכלל.

**************

לא כתבתי בימים האחרונים.....

לא בגלל שלא היה לי מה לכתוב אלא בגלל שזה היה בגלל חג פורים וגם סבלתי מהכאבים של אחרי טיפולי פיזיותרפיה. לפחות היד המושבתת התחלתי להפעיל אותה בבית מתוך הבנה שאני חייב!!!! לפחות בשטיפת כלים.

מה גם במהלך השבוע הקרה שהייתה השפיעה על הכאבים. פשוט סבלתי. נורא. (לא מתבכיין רק משתף). רק נקווה שאלה הימים האחרונים של הקור. די....... חורף מיצית את עצמך כבר.

*************

די הופתעתי מהמהירות של ביטוח לאומי בטיפול בענייני, בדבר הכרתי כנפגע תאונת עבודה וקבלת גמלת נפגע תאונת עבודה.

שלא לדבר על המהירות של חברת הביטוח שלי - משלם על תאונות אישיות - שתוך 10 ימים מיום הגשת התביעה שולמה לי הגמלה.

אז...........

כשצריך להגיד מילה טובה צריכים להגיד אותה

לעומתם............

"מכבי שירותי בריאות" עובדת עם אופטיקאים. מאחר וזוג המשקפיים שלי שהרכבתי אותם ביום תאונת העבודה נשברו. כשניסיתי לקבל אישור ממכבי על סמך ההחלטה של ביטוח לאומי לרכוש משקפי ראייה נפנפו אותי כלעומת שבאתי. חבל. חבל מאוד. יש להם עוד הרבה להשתפר בנושא גם ככה הם התקלקלו לאחרונה.

גם ככה אני מסתובב עם שתי זוגות שהמספרים שלהם - הצילינדר והמספרים - ממש לא תואמים לי בכלל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים