שלח לי שקט




הבוקר קמתי..........

עם מועקות ועם הידיעה שאת הפרק הזה אף אחד ואף אח לא יקרא.........

את הרישום של הפרק אני חייב לכתוב, לשפוך.

התעוררתי בשעה 05:35 בבוקר עם דחף לשירותים: אומנם מיהרתי לקום ולהתפנות ולפתוח לצ'וצ'ו מקופסת השימורים ומיהרתי לחזור למיטה. בידיעה שעוד מעט יורד השכן מלמעלה ואם יראה שאני ער ייקרא לי לבוא לבית הכנסת: כבר נאמר לו כמה וכמה פעמים שאם מגיע יהודי בלי רצון וחשק לבית הכנסת שהרי התפילה שלו לא מתקבלת. איך בדיוק אני אשים תפילין? מה גם שלא מבין שאם אני לא מעוניין ללכת לבית הכנסת אזי אי אפשר להכריח אותי. גם ככה אני קורא את הפרק היומי של התהילים.

בחייאת זומזום אני לא יכול להתנהל בבית שלי, גם אם הוא בשכירות, מבלי שידברו איתי על בית כנסת, בית כנסת ובית כנסת?
עדיין אני לא רב וגם לא מתכוון להיות. 

מחר אמורה להיות לי הביקורת בבית חולים אצל הרופא המנתח שלי. התחושה שלי שהוא לא יאהב לראות שעדיין אני לא יכול לכופף את היד בזווית של 90 מעלות שלא לדבר על 100 מעלות. גם ככה אני קם כל בוקר עם יד נוקשה ונימלול ואזי אני מתקשה לתפעל אותה, לפחות בשעה - שעתיים הראשונות. וזה מתסכל נורא כל המצב הזה.

אם לא די בזה אזי שבוע הבא אני אמור לקבל את הזריקה האחרונה במסגרת הטיפול כנגד סרטן הערמונית שאחר כך אני מושבת. ושלושה ימים אחר כך אני צריך לחזור לבית חולים לפגישה אחרונה ומסכמת עם האונקולוג שלי.

האם אפשר לבקש לטוס בזמן ולהיות כבר אחרי זה?

(אני יודע שיש לאחרים את החבילות שלהם ולהם זה יותר קשה).

****************

שלח לי שקט טוב מוגן
שלח לי שקט מענן
שלח לי שקט ממוכן
לשמוע שקט לא מכאן
תשלח לי שקט בקופסא, מארץ רחוקה.

שלח לי שקט מאורגן
שלח לי שקט מעודכן
שלח לי שקט מפואר
תשלח לי שקט מהכפר
תשלח לי שקט בקופסא, מארץ רחוקה.

שקט, שקט, שקט, שקט מופתי
מיום הולדתי עד יום מותי
שקט עד יום מותי.

שלח לי שקט מהודר
שלח לי שקט מאולתר
שלח לי שקט ירחי
תשלח לי שקט בין כוכבים
תשלח לי שקט בקופסא מארץ רחוקה.

שקט, שקט, שקט, שקט מופתי
מיום הולדתי עד יום מותי
שקט עד יום מותי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים