משקפי ראייה




זהו!!!!!

הלכתי לעשות בדיקות עיניים אחרי שהבנתי שהמספרים + צילינדר אצלי השתנו וכתוצאה מכך סבלתי משתי הזוגות שיש לי (המספרים שונים). מה גם שהמשקפיים שהרכבתי בעת תאונת העבודה נהרסו ונעלמו.

הלכתי לסניף של "אופטיקנה" בקניון בת ים אחרי שקבעתי תור לאופטיקאי בסניף. בגלל שאצלי זה לא רק מספר אלא גם צילינדר ידעתי שאצטרך להיפרד מסכום כסף נכבד. מצאתי מסגרת שמצאה חן בעיניי. אחרי בדיקת אופטיקאי אכן המספרים והצילינדרים ירדו לי.

כך או כך הזוג אמור להגיע מוכן בעוד שבועיים: רק מקווה שהמשקפיים יהיו מוכנים לפני כן.

ואני לא מוכן לעשות ניתוח להסרת משקפיים. 

***********

להפתעתי הרבה גיליתי הבוקר שבעוד יומיים זה יהיה חודש וחצי מאז אותה תאונת עבודה.........

הארורה מבחינתי.

בזמן שטיילתי קצת בקניון בת ים הבנתי את זה. הפנמתי את זה.

ואיך כל הזמן הזה אף גורם ממקום העבודה לא התקשר לשאול אותי לשלומי.........

זה צבט לי את הלב....... עד כדי כך הייתי אוויר מבחינתם? עוד עובד? עוד מספר? עוד שק חבטות?

מהר מאוד התעשתי על עצמי........ ונזפתי בעצמי בקול הפנימי שלי שעליי להתמקד בבריאות שלי נטו. שהרי שמתי לעצמי מטרה שבעוד חודש להתחיל ללכת ללשכת התעסוקה ולהתחיל לבדוק את נושאי קורסי ההסבה דרכם. שהרי ענף המלונאות אינו אותו ענף כמו שהיה לפני 29 שנה ומעולם לא קודמתי ותמיד העדיפו אותי באותה פוזיציה, שאסתום חורים במשמרות.

נזכרתי במה שאבי עליו השלום תמיד היה אומר לי: "אתה טוב בלנהל לעצמך את הזמן המקצועי שלך. אתה צריך להיות מנהל של עצמך".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים