זו דעתי


נחמן שי - Nachman Shai Emilie Moatti חוזרים ואומרים בכל דרך אפשרית ובכל הרשתות החברתיות האפשריות שעלינו - מדינת ישראל - לקלוט פליטים אוקראינים. בואו נבהיר כאן מספר דברים:

1. המצב הכלכלי של מדינת ישראל לא טוב בכדי לקלוט פליטים באשר הם. אין כסף לאזרחים אז לפליטים יש? נו באמת. או איך אתם אומרים באידיש? נו שויין.

2. ציבור מצביעי מפלגת העבודה לא הצביעו עבורכם בכדי שתקלטו פליטים אוקראינים. רוב המצביעים שלכם באו מאירופה. הם דור שני ושלישי לשואה והם זוכרים עדיין מה שהאוקראינים עשו במלחמת העולם השנייה ליהודים.

3. מדינות אירופה יכולות לקלוט את הפליטים האוקראינים. נקודה.

4. כל מי שאומר ומעיז לאמר שזה יהיה באופן זמני קליטת הפליטים האוקראינים - מי מבטיח לכם שהם לא יעזבו אחרי שיקבלו כספים על חשבוננו, האזרחים שגם ככה מתקשים לקבל את מה שמגיע לנו? וברגע האמת כשיתבקשו אזי יתחילו כל חבר מרעיהם להמציא כל מיני תירוצים בכדי להשאיר אותם בארץ.

5. הפליטים האוקראינים הם לא אותם פליטים מהמזרח הרחוק שמנחם בגין ז"ל קלט אותם כשאף מדינה לא רצתה לקלוט אותם. אין מקום להשוות בין השניים.

6. הומניים, הומניים עד גבול מסויים. תדאגו קודם כל לאזרחים שלכם ואחר כך תדאגו לפליטים ולשאר כל העולם.

*****************

מכבי שירותי בריאות מכון פיזיותרפיה מכבי בת ים-קדושי קהיר 20

אני אמור לעבור סדרת טיפולי פיזיותרפיה אחרי ריסוק יד שמאל וניתוח ביד. חמישה ימים אחרי הניתוח הגעתי לעשות טיפול פיזיותרפיה כשאני עדיין עם חבישה ותפרים וגיליתי מי שאמור לטפל בי הוא גבר. אם כל הכבוד לא נשאלתי אם אני מבקש גבר או אישה. לא נוצר חיבור מידי עם המטפל. אחרי שסיימתי את הטיפול והגעתי לביתי ראיתי כוכבים באמצע היום. ביטלתי את שני התורים העוקבים עד הסרת החבישה והתפרים. כשהצלחתי בדרך לא דרך לקבוע תור חדש לפיזיותרפיה אחרי הסרת התפרים קיבלתי מטפלת שתהתה בהתחלה למה אני לא ממשיך עם המטפל שפתח לי את התיק הסברתי לה שאין לי חיבור עם המטפל ושאני לא מרגיש בנוח איתו. מיותר לציין, כי הפיזיותרפיסטית הייתה מעולה בטיפול וממש הסבירה לי כל תהליך ותהליך מה עושה ואיך משפיע. ואף קבעה לי עוד שני תורים אליה וגם נתנה לי משימות טיפול שעליי לעשות אותם בבית שאכן התחלתי אותם בשמחה. אתמול בשעות אחרי הצהריים התקשרו אליי ממכון הפיזיותרפיה והודיעו לי שאי אפשר להמשיך עם הפיזיותרפיסטית ועליי לחזור לפיזיותרפיסט שהתחיל איתי למרות מחאותיי. אני לא חושב שאני צריך לציין ולספר כל פעם שאני קורבן אונס קבוצתי על ידי גברים ולכן אני לא יכול לקבל טיפול מגבר. מה גם שאני גיי.
אני חייב לציין שוב, הפיזיותרפיסטית שטיפלה בי אתמול הייתה מקצועית והסבירה כל שלב ושלב ומה הן ההשפעות של הצעדים.
מאז אתמול אחר הצהריים נכנסתי למתח נפשי שלילי ומשפיע עליי לרעה ועל ההחלמה. אם הפיזיותרפיסטית שטיפלה בי יוצאת לקורס, לטענתכם, ואין פיזיותרפיסטית אחרת אני אצטרך לשקול לעבור לסניף אחר באזור בת ים / חולון על מנת לקבל טיפול פיזיותרפיסטי.
בעבר אכן קיבלתי טיפול משלים דרך מכבי טבעי (טיפול דיקור סיני וטיפול טווינא) על ידי מטפלת שאף יצאה לשבוע חופש וחיכיתי לה כי לא הייתי מוכן שאף מטפל או מטפלת יגעו בי מלבדה כי נוצר קשר טיפולי מקצועי.
אני מבין את הנוהלים שיש ואפשר להחריג אותם לפעמים.
מיותר לציין, שעליי לקבל טיפולי פיזיותרפיה על מנת לשקם את יד שמאל.


*******************
נמנעתי עד כה לדבר על הפלישה הרוסית לאוקראינה. הפעם יש לי מה לומר:

1. כשמדינה ריבונית אחת פולשת לשנייה זה דבר פסול ומגונה.
2. אוקראינים לא עזרו ליהודים בזמן מלחמת העולם השנייה אלא שיתפו פעולה עם הנאצים. זו עובדה ואל תסלפו את ההיסטוריה.
3. שרת הפנים לא אישרה להכניס 4 או 5 "אוקראינים" כי ניסו להיכנס בזהות בדויה. זה בסדר מבחינתכם, אוקראינה?
4. ירי הרוסי על אתר הזיכרון באב יאר הינו דבר פסול ומגונה. זה רק מוכיח שאין עלינו לסמוך על הרוסים.
5. אם היינו פולשים ללבנון או לעזה כל העולם ואחותו היו מתנפלים עלינו והיו מגנים אותנו. כשמדובר ברוסיה חלילה וחס.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים