טום וג'ק


"כל חלומי היה להזדקן איתך" - אמר טום לג'ק - "אהבתי אלייך נשארה ותהיה תמיד. אני לא יכול להמשיך ככה בגלל חוסר הנאמנות, חוסר היציבות שלך. באהבה צריכים לתת וגם לקחת: אני רק נותן ונותן."

ג'ק הבין ולא הבין לאן נושבת הרוח...... 

"אני עוזב. אני לא יכול להמשיך את מערכת היחסים הזאת" - טום הטיל את הפצצה - "אני עוזב את הבית ששכרת. יש לי לאן לעבור"
"לאן אתה עובר?" שאל ג'ק. "זה לא מעניינך" - ענה לו טום - "עליי להתנקות ממך.  עליי להתרחק ממך. די. נגמר. תכבד אותי"

ג'ק בהה לכיוון הדלת שממנה יצא טום עם המזוודות שלו וסגר אחריו. לרגע חשב שזו בדיחה של טום והוא עוד יחזור חזרה, אך כשהוא ראה את טום דרך החלון, רגע לפני שעלה למונית שתיקח אותו ליעד החדש שזה הביט לכיוון החלונות שהיה עד לפני רגע ביתם....

טום עלה על המונית ונסע. הותיר את ג'ק לבדו. אז פרצו הדמעות של ג'ק שלא אהב להישאר לבד אף פעם. הוא פחד להישאר לבד.

השעות נקפו. לא היה טלפון אחד. ג'ק הבין שטום עזב ולא יחזור עוד. "איך אני ממשיך מכאן? מי יכין לי את הקפה של הבוקר? מי ישטוף את הבית, את הכלים? בעצם ניצלתי את טום לא אהבתי אותו באמת." - אמר לעצמו ג'ק - "אין בעיה. יעברו כמה ימים וטום יחזור עם הזנב בין הרגליים. בינתיים, אני אתהולל לי. גם אם טום לא יחזור אמצא משהו אחר."

***************

עברו 10 שנים מאז.

טום פיזר מסך ערפול לגבי מקומו, מצבו. לא רצה שג'ק יידע עליו.
הוא גידל שיער וטיפח את הזקן שלו. בחוכמתו הוא רכש יאכטה קטנה ושט בה ברחבי העולם. התחיל לעשות יוגה ומדיטציה. החיים הטובים עשו לו רק טוב, במיוחד שכל בוקר היה קם ונושם אוויר של ים.

ג'ק המשיך לפזז בחדר הכושר ובכל מועדון אפשרי העיקר להרגיש שהוא אלפא. מדי פעם תהה מה קורה עם טום. אפילו אחותו לא הצליחה לדלות פרטים על טום: לא רצתה לעשות זאת עבור אחיה גם ככה הייתה גרושה והייתה צריכה לנהל לגדל את ילדיה וגם לנהל מערכת יחסים עם בן זוגה. מי כמוה הכירה טוב מאוד את אחיה עד כמה הוא נצלן ואגואיסט.

***************

כשטום עגן בפעם הראשונה מאז שעזב את העיירה שבה גר ביחד עם ג'ק הוא נראה שזוף, גופו חטוב. הוא לא רצה לראות את ג'ק וגם לא התעניין במצבו.
בפעם הראשונה הרגיש טוב עם עצמו. הייתה מנוחה לנשמתו.

טום עגן. קשר את היאכטה ויצא לטייל בעיירה שהשתנתה. פתאום נראתה לו ציורית עד מאוד. אף אחד לא זיהה אותו. הרגיש מאוד טוב עם זה. גם ככה דמותו העכשווית היא לא אותו טום שעזב את העיירה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים