חצי ארוס



מתעורר בבוקר ומגלה ש........

בעצם ישנתי ברציפות כל הלילה אם זה בגלל שהייתי עייף וגם בגלל הקור שבחוץ. למרות הכל, מדינת ישראל עברה לשעון קיץ. והדבר הכי יפה על הבוקר ש......... צ'וצ'ו מעיר אותך בליקוקים ודחיפת האף שלו לכיוון פניי בעצם אומר לי: "אבא תתעורר. הגיע הזמן לקום. אני רעב לקופסת שימורים ולצאת החוצה קצת. אני יודע שקר ורטוב בחוץ אבל קצת רק קצת".

עכשו אני אחרי קפה וארוחת בוקר, קריאת תהילים, שטיפת כלים, זריקת זבל. יושב עם עם הספל - בעצם, ג'ארה - של קפה וברקע מתנגן ה - YOUTUB  על רצף שירי ארוס רמזוטי (EROS RAMAZZOTTI), זמר שנחשפתי אליו בגלל האקס המיתולוגי שלי.

רק מייחל לעצמי שאקבל את אחד מחיציו של ארוס.

***********

ביום שני האחרון הזמנתי לי זוג משקפי ראייה דרך האופטיקנה.

הזמנתי אותם כי הרגשתי שהמספרים והצלינדר ירדו לי. במעמד ההזמנה נאמר לי שאני אמור לקבל אותם תוך 14 ימי עסקים. רק מקווה מאוד שאקבל הודעה ששבוע הבא הם הגיעו. כבר לא יכול לסבול להיות עם הזוגות בעלי מספרים וצלינדרים שלא נוחים לי וגורמים לי להתאמץ לקרוא.

**********

השבוע החלטתי לפנק את עצמי בעוד זוג צמידי חרוזים מתכשיטי "פז בק".

יום למחרת שהזמנתי לעצמי יצא לי לדבר עם הפיזיותרפיסטית שלי על הצמידים שיש לי והתברר לי שהיא אוהבת אותם. ושהיא כמוני מתחברת לצבע הטורקיז שהוא כנגד עין הרע כמוני. הודעתי לה מיד שאני הולך להזמין לה 2 צמידים כאלה כתשורה ממני על עבודתה איתי ועל הסבלנות שלה איתי.

ככה היה........ הזמנתי לה.........

בעלת התכשיטים התבלבלה. התקשרה אליי ואמרה: "רגע, רגע, התבלבלתי. הזמנת שני צמידים לגבר אתמול ועכשו עוד שני צמידים לאישה". סיפרתי לה את הסיפור במלואו. היא כל כך התרגשה מהסיפור ושחשבתי עליה ועל התכשיטים שלה.

אני רק מקווה שהמשלוחים יגיעו לפני הטיפול הבא בכדי שאוכל להביא לפיזיותרפיסטית שלי.

************

אתמול לא יכולתי לראות את האבק בבית.

לקחת סמרטוט רטוב והתחלתי להסיר אבק. גם מהתמונות של סביי וסבותיי זיכרונם לברכה. אחרי הסרת האבק מיקמתי את התמונות על השולחן במקום בחדר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים