Hello to you

שלום לך אחות יקרה,

מה שלומך פה בעולם? ואיך את מרגישה בתקופה האחרונה?
לפעמים אני שומע שאת עצובה, בגלל שכל העולם נשאר בבית, זה גרם לך למחשבות רעות, וזה גרם לך למחשבות לא טובות, על עצמך. אולי כי יש דברים שהדחקת עם הזמן, בגלל שיותר מדי כואב?
אז יקירה,
בואי נדבר על הלב שלך, בואי נדבר על הלב הקסום שלך, שאני אוהב לצלול איתו למעמקים, ולשחות איתו עד לקץ הימים.
אני יודע, שהלב שלך עדיין שבור לרסיסים, בגלל הקשר שהיה לך עם אחד, שחשבת שהוא יאהב אותך לעולמים.
איזה מבאס זה, להתאהב במישהו, להשען עליו ואז להבין שזה לא זה? או........... שהוא נעלם?זה גורם לך להסתגר בתוך עצמך, ולשאול את עצמך האם את ראויה לאהבה? האם את ראויה שיהיה גבר שיאהב אותך? האם את ראויה להיות מוערכת ומאושרת? ולהיות אוהבת? והאם בכלל כדאי לפתוח את הלב שלך שוב?
לכן חשוב לי להגיד לך יקירה, שהתשובה היא שאת ראויה לכך ללא ספק. ואני לא אומר את זה על מנת לעודד או לנחם, אני לא טיפוס שמנחם אנשים על מנת שהם ירגישו טוב,אלא בעיקר אומר להם את האמת. והאמת היא יקירה שאת נמצאת בתקופה לא פשוטה,בתקופה בה את שבורה, ומרגישה שאת כבר לא עם ביטחון חזק, ואמונה במי שאת.
כי את מרגישה שליבך שבור מאותו אחד שאהב והלך. אך זה בדיוק הזמן יקירה, לגדול מחדש.
כשקשה לך בחיים, יש לך אופציה של לוותר, או אופציה של לגדול? ובמה את בוחרת? נכון שזה קשה, אך משם את ניבנת. ברגעים כאלה, הלב יתוקן ברגע שתאספי את החתכים, ותלמדי להכיר את עצמך יותר טוב.
תביני שאת צריכה להיות מאושרת בזכות מי ומה שאת,ולהיות אוהבת גם בזכות עצמך. להסתכל במראה ולחייך ולאהוב את עצמך,גם כשאת מורידה דמעות ולא מרגישה שמחה. מי אמר שזה יהיה קל?
אף אחד.
אבל את ללא ספק אמיצה יקירה, שאת מסוגלת להסתכל במראה, ולבכות ולחייך ולהזרים לעצמך מילים שאת חולמת שהגבר שלך יגיד.(והוא יגיד)
וברגע שתעשי את זה את תתחילי לאהוב ולהעריך את מי שאת.
אל תחשבי שאת לא ראויה לאהבה, כי מישהו אמר לך שאת לא אדם טוב. את אדם טוב יקירה, בזה אני מבטיח לך.
ואומר לך את זה בתור אח שאוהב.
וברגע שתעשי את זה, את תראי איך את תהיי האישה הכי מאושרת בעולם, כי אין דבר יותר עוצמתי ויפה, מאישה שלמה שאוהבת את עצמה.
אני מבטיח לך,
שאת תהיי בזוגיות עם אדם שיאהב אותך לכל החיים, עם אדם שיראה בך אישה טובה ואמא לילדים.
אני מאמין בך יקירה,
ויודע שאת תצליחי, להתגבר על הלב השבור והקשיים, ולאהוב את עצמך גם כשלא הכל מושלם, אך לפחות תהיי בהשתלמות עצמית.

אני אוהב אותך,
ומאמין בך,
ומבטיח לך שעוד נשוב ונפגש אחותי.

*****************

התעלמת מימנה
שיחקת בה
חשבת שהיא תשאר
ותמשיך לשאול לשלומך
עכשיו זה מתהפך
היא הבינה שאתה לא שווה אותה
היא הבינה שהיא לא צריכה מישהו כמוך
מישהו שיקח אותה כמובן מאליו
כניראה אתה תועה למה היא לא מתקשרת או שולחת הודעה
התשובה היא: היא למדה לחיות בילעדיך
היא מאמינה שיגיע הרבה יותר טוב
מישהו שיכבד וישמור עליה
מישהו שיתן לה להרגיש חשובה לא פחות
מה שאתה לא עשית.

*****************
את פרי אסור........ זה הולך איתך לכל מקום, בדייט, בסטוץ, בישיבה עם חברים אפילו באיזה אתר מסריח של הכרויות.
את כל-כך הכל וכלום באחד .
את ממכרת, יש בך משהו שגורם לאחרים להתענג. את סוחפת....... את אובדן חושים. את גורמת לקולות בראש להתמוגג גם אם זה לא הדבר הכי חכם לעשות , את מוצאת פירצה להשתיק כל מי שיערער על התשובה שלך. את מטורפת...... עושה מה שאת חושבת ואומרת את מה שאת עושה , את לא מפחדת ממילים קשות .

מבחינתך קושי ? זה כלי לחיזוק שריר. את הר געש מתפרץ עבור כולם , ועדיין שלולית עבור עצמך. ״ את סמל של אישה.. זה לא את זה אני"

לכי תסבירי להם שזה בסדר גם את לא תמיד עומדת בקצב של עצמך...... ולא פעם נזרק לעברך משפט - ״את חלום של כל גבר , חבילה שלמה .. אבל" והמילים העוטפות נשארות איתך בודדות במרפסת, בתוך עולם של תהיות......

כאילו את פגומה , מקרה אבוד .
אז את נשאבת לעולם החד פעמי -
כי נמאס לך להדביק את הלב מחדש .
משקה את עצמך בעוד גוף זר, שגורם לך לעוד שכרון זמני והאטה רגעית. - בסוף גם זולירבן לא יעזור להחאות את ליבך

תעצרי -
תהיי עצמך! קבלי את הפגמים שלך תפסיקי לרצות אחרים - את מדהימה כמו שאת. יש לך אפס סולחנות לתהיות ופחדנות ! ומלוא הערכה לכישלונות ואמיצות . מבחינתך ?כישלון זה תזכורת של אנושיות, ואומץ זה תוצר של תודעה בריאה ! זה לא את שלא בסדר ! זה הם. אותם פחדנים, שידעו שלהיכנס למגרש שלך כרוך בסיכונים, את לא שקרנית את אמרת מהתחלה , אפילו הסתובבת עם שלט חוצות ״ כניסה לאמיצים" אז הכבש לבש את עורו של הזאב , ואת יוצאת האשמה ? או הנפגעת ?

לא יקירתי , זה הוא שלא היה סגור על עצמו בזמן שאת החלטית ויציבה כמו צוק איתן על מים גועשים . את לא רמאית - את הסברת מהתחלה את החוקים, זה הוא ששיקר לעצמו ולרגשות שלו . וכופף לא פעם ולא פעמיים את החוקים לטובתו. תביני שקרן לא יכול לנפץ מיתוס אהבה - לא משחקי כוחות. מבחינתך כנות ? זה מצרך נדיר בימינו - כי רק מעטים יודעים איך להתמודד איתה .

את כזאת ! אל תשתני - את אוהבת אמיתי, מהלב !
כי אצלך אין נוסחא לאיך לאהוב, איך לומר מילה שתחדיר ביטחון , או משחק שיבליט את האגו. את פשוט את , אוהבת 100% , שונאת 100% אין אצלך באמצע, זה או שחור או לבן. וזה מעולה ! כי אפור שייך לחוששים ! את סגורה על עצמך יודעת מה את רוצה וכמה!
לא מחפשת להשתרך אחרי איש ועדיין רוצה לעלות לישון עם איזה חיבוק שומר מהצד. לכל אלה שהשמיעו לך את מנגינת אייל גולן לסיום ״אולי בזמן אחר או במציאות אחרת״ תזכירי להם את עידן רייכל כיריית פתיחה. ״לא לפחד להתאהב שיישבר הלב. לא לפחד בדרך לאבד לקום כל בוקר ולצאת אל החיים ולנסות הכול לפני שייגמר״ זה מתחיל בצעד , בחלום , באזור בבטן שלא שכח לנשום. שאת מבינה, שזה טעות לחשוב שיש דרך נכונה, הרי מי שאני היום - היא סך הכל רגעים שחוויתי. ואם הסוף היה ידוע מראש ? הדרך אליו היתה רגועה יותר......

אתם מאלה שנושפים בדרך בעוד מאני מאלה שלא שוכחים לנשום . בגדול ? גם הפרי האסור שלך אם יגיע...... וכשהוא יבוא ?

זה יהיה סעודת מלכים .

תמונה יכולה לכלול: ‏‏2‏ אנשים‏

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים