מישהו פעם

זוגות זוגות.......... והלב מתכווץ.
האם מגיע לי אהבה?
הוא ויתר עליי בגלל שלא הייתי מספיק טוב, ועם הזמן הבנתי שהוא לא היה מישהו שהדמעות שלי שוות.
עוד מעט טו באב והזכרונות קופצים....... כי פעם מזמן כל ריב שלי ושלו נגמר בנשיקה, חיבוק שלו ובמילים שלו של "אני מפחד שתלך ממני ותבין שיש יולר טוב ממני שם בחוץ".
מדהים איך בסוף הוא הלך.
בט"ו באב הקודם רבנו. ואחר כך קיבלתי פרחים. הגבר הראשון שהביא לי פרחים.
כן תמיד אמרתי שאני לא אוהב פרחים אבל עדיין התלהבתי כי זו מחווה מקסימה.
הוא אמר שהוא אוהב אותי ובחיים לא פגש אחד כמוני. ובסוף ויתר בשנייה עלינו ועל העתיד שדיבר עליו כל פעם.
הוא היה הגבר הראשון שהטיח בי מילים.........
מילים שלפעמים מהדהדות לי בראש. מילים שהייתי רוצה לשכוח לעד.
אבל עכשיו שעבר כל כך הרבה זמן אני מבין שאני יותר חזק מזה. והוא הפסיד אותי ולא אני אותו. ואני עוד אמצא גבר יותר טוב ממנו. גבר שיעריך אותי ולא יגרום לי להרגיש שהוא יותר טוב ממני בכל דבר. גבר שישמור עליי לידו ולא ירחיק אותי. גבר שיכיל אותי כמו אני מכיל אותו. גבר שהוא לא אתה!
אבל הגבר הזה יגיע!
ואז...........
אז אני אצחק על המילים שלך ולא ירדו לי דמעות מהם.
*****************
איך פתאום הלבד נראה הכי בטוח.
בלי ציפיות וככה גם בלי אכזבות.
לבד זה נוח.
לבד זה רוגע.
עכשיו שאין לי אהבה בחיי אני מבין כמה היא עוצמתית ופוגעת.
כמה היא משאירה אחריה מלא נפגעים.
אני פגוע ממנו, כן גם כמה חודשים אחרי ברגעים האלה כשההבנה נופלת עליי שבעצם הוא רצה שאהיה מישהי שאני לא.
הוא פגוע ממנה, ששיחקה בו יפה יפה.
אתה פגוע מההיא שעזבה ותחזור או לא.......
וכן רק הזמן יגיד מה יקרה בסוף..
ויש את ההוא שההיא ממש צילקה אותו גרמה לו לעשות דברים אסורים בגללה, ובסוף שיחקה בו כאילו היה בובה על חוט.
והחיים ממשיכים ואנחנו מתגברים על הכל כי אנחנו חזקים יותר ממה שנראה לנו לפעמים.
והלבד נשאר משהו זמני עד שהאהבה הטובה והמכילה תגיע הרבה לפני הסוף, כדי שהסוף יהיה מתוק.*****************

אני כועס עלייך ! פעם עזרת לי להרגיש שלם יותר עם עצמי עכשיו אני מרגיש שאיתך אני צריך להוריד מעצמי ! פעם את היית יוזמת שנעשה דברים עכשיו אני כאילו לא קיים ! פעם היית כותבת לי ומתעניינת בי עכשיו את מדברת איתי רק שאת צריכה שאני יאמר לך את המילים הנכונות או שאעזור ךך במשהו ! פעם היה לך כוח אליי עכשיו יש לך כוחות בלעדי ! פעם היינו חברים הכי טובים עכשיו אנחנו בקושי מכירים ! פעם נלחמת עלי כמו שאני עלייך היום אני נלחם בשביל שתינו ! פעם היה לי עם מי לדבר ואת מי לשתף היום אני צריך להסתיר ממך ! פעם הייתי כותב לך במקום לעצמי !


תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏מים‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏ ו‏טבע‏‏‏

https://www.youtube.com/watch?v=3kJiCtRlVTo&list=PLmwb8pU9hbfdBxR6vgk-V9AGIAoPCpluo

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים