אני אוסף

״אתה יותר מדי טוב ואני בכלל לא מכירה אותך״ היא אומרת,משפט שיוצא לך לשמוע הרבה, כמו מנגינה חוזרת. ״איך זה שאין לך שום אינטרס? אתה הרי גבר, ואתם כולכם אותו הדבר״ מן מנגנון הגנתי שלה שיוצא על אוטומט כדי למנוע אכזבה עתידית. ״האמת אני אגיד לך, נמאס לי להתאכזב מגברים שמחפשים להכנס לי לכל מקום בגוף חוץ מללב, אבל אתה שונה, אתה מיוחד.״ היא מנגבת את הדמעה וממהרת להוסיף ולשאול ״איך זה שאף אחת לא חטפה אותך? יש בך הכל. מי שתהיה איתך צריכה להתגאות, מגיע לך שישוויצו בך ליד בחורות אחרות״.
לך תסביר לה שאתה מזמן כבר ויתרת על לאהוב שאם האהבה היא העולם, אז אתה חתול רחוב. או יותר זאב בודד שמתעקש ללכת נגד הלהקה. כי גם כשהשוויצו בך, זה היה עבור מטרה. ״לא מצליחה להבין איך זה שאתה לבד״. לך תסביר לך שזה כי אתה כזה ״שונה״ ו״מיוחד״, וכנראה לאנשים טובים מדי מגיע להיות לבד אולי פשוט לא נולדת לשחק את המשחק. ״אבל בחורות נופלות לרגליך תסתכל על עצמך״ לך תסביר שאתה הולך אחרי הלב ולא אחרי העטיפה. לך תסביר שאתה אוהב עד כאב, ושזה מה שהורס לך. ואולי..........
בעצם אתה בסדר, מעריך את מה שטוב בזמן שאנשים מתעסקים בחרא ומתחמקים מלאהוב, כי לאהוב זאת עבודה שהשכר עליה לא מגיע במזומן, לאהוב זאת התמסרות שבדור שלנו לא מחזיקה לאורך זמן.

לאהוב זה להקדיש את חייך ולהכיל, אבל אנשים היום מתרכזים רק באושר לרגעים.

******************

אני אוסף!

ואוסף ואוסף........

עוד זכרונות.......

עוד רגעים של שבירה......

עוד רגעים של שמחה.....

עוד רגעים של כעס......

עוד איזה רגע קטן של כעס.....

אבל.......

אני אוהב אותך כל כך, ושונא את עצמי עוד יותר.

לא ראיתי אותך, משום שהייתי מרוכז בעצמי.

אני אגואיסט נכון!

מאמי!

לא היית צריך ללכת ככה אתמול אני כל כך מצטער שכעסתי.

אני יודע שאין שום דבר בעולם שאעניק לך בשביל שתחזור.

אבל חשוב לי המחילה שלך כי אני מחולל!

******************

אני כועס עלייך ! פעם עזרת לי להרגיש שלם יותר עם עצמי עכשיו אני מרגיש שאיתך אני צריך להוריד מעצמי ! פעם את היית יוזמת שנעשה דברים עכשיו אני כאילו לא קיים ! פעם היית כותבת לי ומתעניינת בי עכשיו את מדברת איתי רק שאת צריכה שאני יאמר לך את המילים הנכונות או שאעזור ךך במשהו ! פעם היה לך כוח אליי עכשיו יש לך כוחות בלעדי ! פעם היינו חברים הכי טובים עכשיו אנחנו בקושי מכירים ! פעם נלחמת עלי כמו שאני עלייך היום אני נלחם בשביל שתינו ! פעם היה לי עם מי לדבר ואת מי לשתף היום אני צריך להסתיר ממך!

פעם הייתי כותב לך במקום לעצמי !

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏מים‏, ‏פעילויות בחוץ‏‏ ו‏טבע‏‏‏

תגובות

Unknown אמר/ה…
ישראל יקר, אתה כותב מרגש
‏אנונימי אמר/ה…
ישראל היקר
אתה בן אדם סופר רגיש לעצמך ולסביבה. אי אפשר להישאר אדישים למה שאתה כותב.
תמשיך לכתוב, תמשיך לרגש באותנטיות ובאמת שלך.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים