לסלוח


תפסיק!!!!!

תפסיק לרדוף אחרי אנשים שלא שווים אותך. תפסיק לתת לאנשים להמשיך לנצל אותך.
תפסיק לתת לאנשים לפגוע בך. תפסיק לגרום לכולם לאהוב אותך הם לא שווים אותך. תפסיק לפחד ותלחם על מי שאתה.
תפסיק לתת לאנשים שלא שווים אותך לרמוס אותך כל פעם מחדש.
תפסיק, תפסיק לחפש מה לא בסדר אצלך. תפסיק, תפסיק לא להאמין בעצמך כי אתה מדהים כמו שאתה.
תפסיק להיות תמים. תפסיק להתחשב באחרים ותתמקד בעצמך.
תפסיק להיות "השעיר לעזאזל" של כולם תעיז ותגיד את כל מה שאתה רוצה להגיד אל תמנע מעצמך להתבטא מי שלא טוב לו לא צריך להיות בחיים שלך.
תפסיק!!!!
תפסיק להתעסק בעבר, כל מה שקרה לך לא יקרה שוב , אני בטוח, תתמקד בכאן ועכשיו. אני יודע, אני יודע שקשה לך אבל אתה חייב, חייב להשתחרר ולנסות להמשיך הלאה כדי שתוכלי לנשום לרווחה אבל מה שכן אל תפסיק לרדוף אחרי האושר שלך מגיע גם לך!
אבל כרגע תפסיק. תפסיק לרצות אחרים אתה לא רובוט גם אם אתה מאכזב אנשים לא יקרה שום דבר בסוף הכל יסתדר
תפסיק!!!!!
תפסיק להסתיר ולהתכחש לרגשות שלך, תן לעצמך להתפרק לפעמים, תפסיק להיות חזק כל הזמן מגיע גם לך להישבר לפעמים את לא חלש תבין!!!!!
תפסיק!!!!! פשוט תפסיק.

**********************

תסלח כבר.
תסלח כבר לעצמך. אתה חייב.
חייב את זה בשבילך בשביל שתוכל להמשיך הלאה. תסלח לעצמך.
אני יודע. אני יודע שקשה לך ושיש לך רגשות אשם מה היה קורה אם לא היית חלש אבל תבין זאת לא הייתה אשמתך.
אתה חייב, חייב לסלוח לעצמך כבר והכי חשוב לסלוח להם, הם היו ילדים טיפשים שלא מבינים את החיים, אני יודע, אני יודע שקשה לך כל כך לשכוח את אותם רגעים אבל אתה חייב, חייב לשחרר את זה ולהמשיך לחיות בשבילך, לא בשבילם!!
אני יודע,
אני יודע שזו צלקת לכל החיים אבל אל, אל תשקע בעבר, תמשיך כמו שאתה עכשיו לאט לאט פורח. ואל, אל תפחד ממה שיהיה, סוף סוף אתה מתחיל לחיות את החיים האלה, אני יודע כמה חיכית לזה, אבל לפני שתתחיל דברים חדשים אתה חייב אבל חייב לסלוח לעצמך.

פשוט לסלוח..............

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים