גאווה ודעה קדומה


נכון.......

אני גיי. זו עובדה. אני לא מסתיר אותה. לא מתכוון להתבכיין עד כמה זה קשה לי ורע לי. אני רוצה לפתוח צוהר לעולם הזה הלא מוכר אולי למרבית האוכלוסיה.

ישנם מועדונים. יש בית קפה ובר בתל אביב לחברי הקהילה ההומו - לסבית. יש מצעד הגאווה פעם בשנה, שהמצעד הינו במידה מסויימת נמצא שנוי במחלוקת  - ישנם גורמים בחברה התל אביבית המעידים על עצמם כפרו - גייז שלא בעד המצעד עצמו כי הוא יותר מדי פרובקטיבי ואני מסכים איתם, מצד שני, אין להם בעיה לעבוד ולצאת לבלות עם גייז. הקהילה ההומו לסבית ברובה מבלה במועדונים המתאימים לקהילה במיוחד בסופי שבוע.

מהי עמדתי בנושא?

הגייז הינם כמו כל בני האדם רק שהם גברים המעדיפים את בני מינם. יש להם מחשבות, תחושות ודעות משלהם. אני אישית לא נמנה עם הגייז המפגינים את מיניותם כלפיי חוץ אלא דווקא עם הגייז שמעדיפים סרט טוב, אוכל טוב, בית קפה טוב או אפילו ספר טוב.

למצוא בן זוג אמיתי, כן, אוהב ונאהב, שיודע לתת ולא רק לקחת, מבין ותומך בקרב קהילת הגייז זה קשה מאוד. לעומת עולם הנורמטיבי, הסטרייטי, שיש מגוון רחב למצוא בן / בת זוג אמיתי / ת ונכונה.

כיום, בגילי המופלג - בן 53 - אני חי ללא בן זוג וכרגע גם לא מחפש מתוך ידיעה ברורה שאולי אני לא טורח למצוא ואני לא טורח לצאת אבל כן אני רוצה למצוא בן זוג אמיתי וכן שנוכל להתחייב אחד לשני וגם לאמץ ילד אחד או שניים. אני זורק כאן מחשבה מסויימת שאולי מישהוא או מישהיא יפתחו משרד שידוך לקהילת הגייז, דבר שלא קיים וכדאי לעשות כן.

במרבית מקומות העבודה חושבים שהגייז הינם ססגונים וצבעוניים. אנשים שלא אוהבים לעבוד, עצלנים. לא כולם. יש כאלה שאוהבים לעבוד והם נראים כמו כולם, כן נראים סטרייטים לחלוטין, לא ססגונים וצבעוניים. כמוני למשל.

מה אני רוצה להגיד כאן? כלום. 
רק מבקש מכל חבריי וחברותיי שיודעים עליי שידעו דבר אחד: תודה רבה!!!! תודה רבה על כך שאתם חברים שלי ושאתם מקבלים אותי כמו שאני ללא צורך ורצון לשנות אצלי משהו ולו קמצוץ של דבר אחד. 

אם אתם יודעים על גיי מבית טוב שהוא פנוי לזוגיות למה שלא תעשו שידוך? כך תעשו מצווה וגם תגדילו את הסיכויים שלכם להכנס לגן עדן בגלל זה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים