שלום לכם


הייתי תמים.

בהקשר של........

הייתה בעיניי חשיבות לאחדות המשפחה, שמירה על התא המשפחתי.

הייתה חשיבות בעיניי שמירה על קשר עם חברים - רעות, חברות, הייתה בעלת משמעות וערך עליונה בעיניי.

היום כבר הבנתי את זה: שאין כלום. כל אדם לעצמו. על אדם דואג לתחת שלו.

(אם הגעתם עד כה אתם בטח מנסים לצקצק בלשונכם ולהגיד לעצמכם "זה לא נכון". בוקר טוב לכם: זה נכון ועוד איך. באבו אבו אבוכם). אני כבר לא תמים. ראיתי את כולם איך מתחמקים, בורחים, לא נמצאים שם כשצריכים אותכם. תמשיכו ללטף את הרקטום שלכם ולחפור שם אולי תמצאו שם יהלומים ולא חרא.

תחסכו ממני את ההערות שלכם "אמרתי לך". תחסכו ממני את האמירות: "אני עוברת תקופה רגשית לא קלה ולכן אני מתנתקת". "יש לי בעיות עם הילדים". "כל אחד עם החבילה שלו". להיות שם פיזית עבור בן משפחה, חבר שלכם אתם לא יודעים להיות. רק אל תתפלאו שהוא לא יהיה שם בשבילכם, כי אז תפנימו שגם הוא חושב שהשמש זורחת לו מהתחת.

(איך טינה טרנר שרה באחד מהשירים שלה: Live without you)

כולם חכמים עד אשר הם מדברים.

**********************

לא סובל אנשים שאומרים "שלום" רק כשבא להם ומתי מתחשק להם. וכשאתה לא עונה להם ב - "שלום" בחזרה כשבא להם הם מתעצבנים.

זה מזכיר לי את הפרסומת ישנה בכיכובה של מורן אייזנשטט " יום כן. יום לא. ואם ביום שלישי לא בא לי?"

**********************

דעה לא פופלרית כמו כל הפרק הזה:

מפלגה שקוראת לאנשים להצביע לה רק מחשש שהיא לא תעבור את אחוז החסימה צריכה לפרוש מהמירוץ. נקודה. אי אפשר להזהיר שאם מרצ/העבודה לא יעברו "נתניהו יעלה ויבטל את המשפט" ו"בן גביר יהיה שר המשפטים" ו"נהפוך למדינת הלכה".אם אתם חוששים מזה באמת - תפרשו ותצילו את הגוש. אי אפשר שכל מערכת בחירות מחדש אותן מפלגות יריצו קמפיין "הצילו!!" 
אם אתם לא מוכנים לוותר על הכיסא שלכם למען הצלת הגוש אל תבקשו מאנשים לוותר על הקול שלהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים