לחלום


בחלומי......... 

בן זוגי יגיע על סוס לבוש בלבן. הוא ידהר לכיווני ויאסוף אותי אל קו האופק.

אבל........

חלומות ומציאות לחוד. המציאות טופחת על פנינו, נרצה או לא נרצה. יהיו כאלה שיגידו שחלומות אמורות להתממש אם רק נרצה להאמין. הבסדר.

******************

החגים הסתיימו להם וטוב שכך.

לפחות עד פסח אין חופשות ומפגשים משפחתיים (יש כאלה בכלל???!!! מה זה בכלל???!!!) בערבי חג.

כמובן שבאמצע יש את חנוכה, טו' בשבט, פורים אבל הם לא נחשבים בכלל.

זו קריאת חזל"ש (חזרה לשיגרה)!!!!!!!

רק ש.......

בעוד שבועיים מהיום מתקיימות הבחירות החמישיות בארבע שנים. פאקינג חמישיות בארבע שנים. אני מודה ומתוודה שאני לא יודע למי להצביע: מפלגות הימין ברור שאני לא אצביע גם לא הצבעתי עבורם אף פעם. ולכל המפלגות שהצבעתי לאחרונה התאכזבתי קשות מהם. להצביע זה ברור שאני חייב. נראה כשאני אעמוד מאחורי הפרגוד אני אחליט כבר.

*******************

אחרי 10 ימים של הפסקה בטיפולי פיזיותרפיה בגלל החג סוכות חזרתי היום לטיפולים.

הטיפול היה אחרי דיקור סיני (כרגיל אני עושה את אותה טעות פאטלית: הפיזיותרפיה חייבת להיות לפני הטיפול ברפואה המשלימה, קרי: דיקור סיני או שיאצו).

אני מודה ומתוודה שעד עכשו למרות שישנתי שעה וחצי היד עדיין כואבת לי ולמרות שנטלתי משכך כאבים אני רואה כוכבים. המטפלת שלי אפילו לא נגעה בי: זו הייתה שעה של תרגילים. הלוואי הייתי חולם שאני מתפקד כרגיל אבל מרוב הכאבים אין לי כוח לחלום.

(רק מקווה שהשכנים הגאונים שלי יתנו לי שקט ולא יעשו רעש).

בגלל שהפיזיותרפיה לא עוזרת לי אני כבר שוקל להפסיק את הטיפולים ולהתמקד בטיפולי הרפואה המשלימה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תראו אותי

סרטן זה סרטן

ימים טרופים